Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

sanowa schreef:Balen suzan bobar! beterschap.
Op het terrein viel ook nog iemand eraf, paard los maar viel gelukkig allemaal mee en volgens mij heeft die vrouw de wedstrijd nog wel gereden.
Corelli schreef:Oh dan weet ik het al haha! Klopt, haar hoofd lijkt erg op het hoofd van een andere haf van onze stal
Fijn gereden?
Scooby: hoe kon ik jou herkennen?
dat speelde voor mijn paard ook wel mee in z'n gedrag denk ik. Hij leek ook net een rodeo stier tijdens het opzadelen en inrijden. Gelukkig heeft hij zich tijdens de rit keurig gedragen! Ook geen rare dingen of ponykampen tegengekomen gelukkig
hele terrein was al leeg, prijsuitreiking al geweest en wij stonden daar maar met paard en trailer te klooien. Maar gelukkig uiteindelijk wel gelukt
Suzan_bobar schreef:Stom ongeluk. Paarden waren wat fris door het weer. We waren aan het draven, komt er om een blinde hoek een groep van 10 ruiters in galop. Onze paarden schrikken. Mijn mederuiter viel eraf en de mijne schrikt en schiet de bosjes in. Paard van emderuiter kwam los en schoot achter de mijne langs een heuvel op. Mijn paard werd zo bang en vliegt in blinde paniek tegen een boom aan. Glijd hierbij met zn achterhand uit en ik wordt gelanceerd. Alles staat op capcamera. Ging zo snel. Paarden is goed gegaan. Mede ruiter heeft een zeer dikke enkel en ik kon dus later niet meer lopen en ben neergelegt door grooms en die hebben ambu gebeld. Heb pijnstillers gehad en fotos. Rug en borstbeen zijn zwaar gekneusd. Paard hebben we inderdaad later opgehaald nog. Kon mijn vriend daar niet laten staan natuurlijk. Hij is nog niet eerder zo bang geweest. Dierenartsen hebben hem bekeken en een van de grooms hebben hem terug gebracht naar het startterrein. Men was bang voor een breuk in een wervel, maar dat viel gelukkig mee. Zo nu weer positieve verhalen van alle andere ruiters!
) heel veel beterschap nog!

Elmars_Floor schreef:Jeetje gelukkig is het nog goed afgelopen met je Suzan_bobar. Weet hoe het voelt als een paard blinde paniek heeft je kan dan echt helemaal niets meer. Doe maar lekker rustig aan...
Zag inderdaad ook een grote groep op de 19km staan maar die waren erg ver weg en er stonden al zoveel mensen bij dat ik ben doorgereden.
Ik heb een heerlijke rit gereden al vloog ook ik de eerste km van links naar rechts, pitstops voor bosjes, wandelaars waren eng en ga zo maar door maar gelukkig liep hij daarna op zijn eigen beentjes weer.
Azhar zijn conditie was door de vakantie niet optimaal dus mocht hij op zijn eigen tempo rijden.
Toch nog in de korte klasse I de 11 plaatst met 11.92 km/h dus ontzettend trots voor mijn 2e wedstrijd pas.![]()
Ik reed in de felroze met blauwe combinatie en een paardje wat alles best spannend vond.
https://imagizer.imageshack.us/v2/640x4 ... 7/a2wf.jpg