Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Merel schreef:Chrissie schreef:Stomme vraag, ik wil mijn paard wel graag laten starten maar ik weet niet of ik zelf wel kan deze dag (weet ik pas enkele dagen ervoor) kan ik dan iemand anders mijn paard laten rijden?
Je antwoord klopt in die zin dat het technisch inderdaad kan. Echter wordt dat wel gezien als afmelding van de huidige ruiter (dus inschrijfgeld daarvan blijft verschuldigd) en aanmelding van een nieuwe ruiter (met bijbehorende kosten voor inschrijfgeld).
Wijzigingen kunnen tot kort voor tijd verwerkt worden. Hoe eerder wijzigingen gemeld worden hoe liever natuurlijker is kort voor de wedstrijd voor de organisatie al genoeg werk te doen.
Ruud_O schreef:Zo als Merel het aangeeft is geen regel en ikzelf zou hem zo ook niet toepassen.
Het jaagt mensen weg, zeker in de impulsrubriek
heb er super veel zin in. De 45 km vond ik echt voorbij vliegen, nu dus een afstand die wat dichter bij het echte werk komt
corrina1994 schreef:Ik ga de 60 km starten met Khariton, weer een stukje verder na de 45 km in Leersum.heb er super veel zin in. De 45 km vond ik echt voorbij vliegen, nu dus een afstand die wat dichter bij het echte werk komt
Ik ga vrijwilligen op de CEI , helemaal leuk! pam15 schreef:corrina1994 schreef:Ik ga de 60 km starten met Khariton, weer een stukje verder na de 45 km in Leersum.heb er super veel zin in. De 45 km vond ik echt voorbij vliegen, nu dus een afstand die wat dichter bij het echte werk komt
Stoer van je, Corrina. Wellicht zie ik je in Ermelo. Ik start de korte klasse 2 met Barfleur.
en spannend... (erg he?) vind 60 km toch wel een stuk serieuzer worden.
gewoon lekker genieten!
hahahahah dat is wel een hele goede ja.

Ruud_O schreef:Merel schreef:een paardwissel kan kosteloos (is nl geen nieuwe inschrijving)
Een ruiter wissel in voorkomende gevallen dus ook
Werk voor een organisator is voor beide net zoveel.