Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

heleenxx schreef:Ja dat klopt, TM, Olivier had een peesblessure. Die neem ik daarom ook niet mee. Gaat wel weer goed, maar ik bouw het heel voorzichtig weer op.
Mijn jonge paard Daimler gaat nu mee.
En ja ik ben al jaren lid van de trec vereniging. Ik was alleen niet op de leden vergadering.
ja wendy wij zijn er ook bij maar dat wist je al
LovesSam schreef:Oke haha ik dacht al, ben ik zo blond?! Maar leuk dat jullie ook TREC rijden, hoor van meerdere die 1 wedstrijd/regio per jaar rijden t vaak dezelfde is. Is dit bij jullie ook zo?
Miepjo schreef:LovesSam schreef:Oke haha ik dacht al, ben ik zo blond?! Maar leuk dat jullie ook TREC rijden, hoor van meerdere die 1 wedstrijd/regio per jaar rijden t vaak dezelfde is. Is dit bij jullie ook zo?
Mij (her)ken je trouwens wel, hoor.
Ik rij niet altijd dezelfde... ik rij altijd een wedstrijd waar Gilbey zelf niet rijdt, maar wel naar toe gaat. Dan is zij mijn chauffeur.
We begonnen in het zonnetje en reden weg in de sneeuw met de trailer haha Myca schreef:Ik voel me toch beroerd... Verkouden, loopneus, hoesten, hoofpijn.
Hopelijk is het morgen weer over. Ik wil helemaal niet ziek worden.
Mijn middelste zoon zit inmiddels al 6 dagen ziek thuis, ik zou toch niet het zelfde krijgen?
Fingers crossed!
Klopt, ik verzorg Tapas nog steeds en verder heb ik mijn handen vol aan de kleine ijsco._xdaphnex schreef:Helaas dat je ziek bent geworden, kan jij natuurlijk ook niks aan doen. Ook jammer voor jou dat je nu niet meer mee kan doen.
Ik hoop dat ik nog met iemand anders samen kan rijden, en anders mag ik ook niet mee doen..
ik zet mijn verstand op nul, een rol paracetamol mee en na t weekend uitzieken
ik kan er gewoon niet aantoe geven.