TREC Amsterdam 29 maart 2014

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LovesSam

Re: TREC Amsterdam 29 maart 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 14:08

zijn jullie (de meeste) ook lid van de TREC Club? want ik was bij de ledenvergadering maar er komt niemand mij bekent voor haha :=

Roots

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 15:12

LovesSam schreef:
zijn jullie (de meeste) ook lid van de TREC Club? want ik was bij de ledenvergadering maar er komt niemand mij bekent voor haha :=

Ik niet.
Het is de eerste keer dat ik mee ga doen

Miepjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 15:15

Ik ben geen lid. Ik rij hooguit 1 wedstrijd per jaar en dan help ik ook bij 1 wedstrijd als vrijwilliger.

LovesSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 15:46

Oke haha ik dacht al, ben ik zo blond?! Maar leuk dat jullie ook TREC rijden, hoor van meerdere die 1 wedstrijd/regio per jaar rijden t vaak dezelfde is. Is dit bij jullie ook zo?

Roots

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 15:49

Voor mij is dit de eerste keer, en het komt goed uit want ik woon zelf ook in Amsterdam. Als alles goed gaat wil ik ook lid worden van de vereniging en vaker gaan starten, ook op andere locaties.

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 15:57

Ja dat klopt, TM, Olivier had een peesblessure. Die neem ik daarom ook niet mee. Gaat wel weer goed, maar ik bouw het heel voorzichtig weer op.
Mijn jonge paard Daimler gaat nu mee.

En ja ik ben al jaren lid van de trec vereniging. Ik was alleen niet op de leden vergadering.

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 16:25

boedjang

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 18:18

ik ben wel lid geworden dit jaar maar ik moest werken op de leden vergadering, wij gaan ook trec Kaatsheuvel rijden, de Noord is voor ons net even te ver weg jammer genoeg.

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-14 18:35

LovesSam schreef:

Ik ben (nog) niet lid. Dit wordt mijn eerste TREC wedstrijd en ik wil eerst kijken of het echt zo leuk is als ik voor ogen heb.

LovesSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 18:48

heleenxx schreef:
Ja dat klopt, TM, Olivier had een peesblessure. Die neem ik daarom ook niet mee. Gaat wel weer goed, maar ik bouw het heel voorzichtig weer op.
Mijn jonge paard Daimler gaat nu mee.

En ja ik ben al jaren lid van de trec vereniging. Ik was alleen niet op de leden vergadering.

Jouw gezicht kwam me al wat bekender voor maar ik kon het niet plaatsen. Toevallig een keer geoefend bij trec team eersel?

TREC Noord :D ja wendy wij zijn er ook bij maar dat wist je al :P

Miepjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 19:04

LovesSam schreef:
Oke haha ik dacht al, ben ik zo blond?! Maar leuk dat jullie ook TREC rijden, hoor van meerdere die 1 wedstrijd/regio per jaar rijden t vaak dezelfde is. Is dit bij jullie ook zo?

Mij (her)ken je trouwens wel, hoor.
Ik rij niet altijd dezelfde... ik rij altijd een wedstrijd waar Gilbey zelf niet rijdt, maar wel naar toe gaat. Dan is zij mijn chauffeur. :)

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 19:16

Ik heb wel een keer een trec gereden in Eersel, een jaar of 4 geleden denk ik.

Trec noord komt niet uit in onze planning. Wij zitten trouwens toch wat lastig vanwege een hele oude hond. Klinkt een beetje raar maar zo lang die nog leeft durven wij geen nacht van huis weg te gaan. Zelfs niet met oppas thuis. Maar dat vind ik geen reden om hen in te laten slapen. Dus we zien wel wat we nog neer kunnen doen dit jaar. Sowieso wil ik ook met SGW en springwedstrijden gaan starten met Daimler.

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-14 21:15

Ik voel me toch beroerd... Verkouden, loopneus, hoesten, hoofpijn.
Hopelijk is het morgen weer over. Ik wil helemaal niet ziek worden.

Mijn middelste zoon zit inmiddels al 6 dagen ziek thuis, ik zou toch niet het zelfde krijgen?
Fingers crossed!

LovesSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 21:46

Miepjo schreef:
LovesSam schreef:

Mij (her)ken je trouwens wel, hoor.
Ik rij niet altijd dezelfde... ik rij altijd een wedstrijd waar Gilbey zelf niet rijdt, maar wel naar toe gaat. Dan is zij mijn chauffeur. :)

jaaa klopt! O wat stom van me hahaha. Jij stond ook bij tapas op de wei toch? Ik ben een keer komen trainen bij Ingrid en toen heb ik je ook gezien :) We begonnen in het zonnetje en reden weg in de sneeuw met de trailer haha

LovesSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 21:50

Myca schreef:
Ik voel me toch beroerd... Verkouden, loopneus, hoesten, hoofpijn.
Hopelijk is het morgen weer over. Ik wil helemaal niet ziek worden.

Mijn middelste zoon zit inmiddels al 6 dagen ziek thuis, ik zou toch niet het zelfde krijgen?
Fingers crossed!

Hier ook al, mijn neus zit dicht en veel hoofdpijn, buikpijn en last van mijn spieren. Deze week ook maar 1x gereden, misschien morgen nog en anders n keer wat minder. De wedstrijd kan sam kwa km goed aan dus daar hoef ik me niet druk over te maken :)

Miepjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 21:55

@ LovesSam. Precies... ik zat ook al in mijn hoofd met hoe jullie wegreden in de sneeuw. :) Klopt, ik verzorg Tapas nog steeds en verder heb ik mijn handen vol aan de kleine ijsco.

@ Myca. Niet leuk! Hopelijk ben je zaterdag weer fit!

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-14 16:45

Ik heb me afgemeld -O-
Ik ben gewoon geveld door de griep.
Wat een timing...

Hopelijk is er wel iemand anders die met Daphne in equipe wil rijden, het zou wel heel zuur zijn als zij door mij niet mag starten.

Roots

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 19:52

Helaas dat je ziek bent geworden, kan jij natuurlijk ook niks aan doen. Ook jammer voor jou dat je nu niet meer mee kan doen.
Ik hoop dat ik nog met iemand anders samen kan rijden, en anders mag ik ook niet mee doen..

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 20:14

Oh wat balen Myca! Je had er zo'n zin in! Beterschap.
Je zou met ons mee kunnen rijden in de por Daphne, maar wij rijden wel T2. Weet niet of dat kan dan?

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 20:17

_xdaphnex schreef:
Helaas dat je ziek bent geworden, kan jij natuurlijk ook niks aan doen. Ook jammer voor jou dat je nu niet meer mee kan doen.
Ik hoop dat ik nog met iemand anders samen kan rijden, en anders mag ik ook niet mee doen..

Gaat het erom dat er iemand in de POR met je mee rijdt? Ik doe niet mee (reservelijst), maar weet niet of je wel mee mag doen als ik gewoon met je meerijd?

LovesSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 21:07

Even joan mailen, als t2 mag je ook in equipe rijden met t1. Kan goed zijn dat je van de reserve lijst afgehaald kan worden als je de plaats kan opvullen. Je mag ook met ons mee maar wij zijn geen 18+..

Beterschap verder :(:) ik zet mijn verstand op nul, een rol paracetamol mee en na t weekend uitzieken :') ik kan er gewoon niet aantoe geven.

Iedereen ook vroeg op pad? Ik vertrek om 06:30 op stal... Het is 1,5 rijden ongeveer en kijn equipe maatje volgt :D

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-14 21:56

Zoals ik me nu voel ben ik bang dat ik mijn auto in de vangrail parkeer, ook met paracetamol.

Als Daphne een equipemaatje krijgt voel ik me iets minder rot.
Pas goed op jezelf LovesSam, beterschap!

Ik heb Joan een mailtje gestuurd, dus kan er iemand van de reservelijst mee doen.

Heel veel plezier morgen! Maak er een mooie dag van.

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 22:09

Boedjang heeft zich helaas ook af moeten melden zag ik. Zij zou in equipe rijden met Mieke. Misschien kunnen jullie samen?

Roots

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 22:12

Ik heb een equipemaatje hoor! Joan heeft het voor me geregeld, ik rij samen met Marsha. Ik weet alleen niet wie ze is, dus dat gaat lastig worden, maar het komt wel goed.
Dankjewel lovesSam, maar ij moet inderdaad met iemand van 18+.

Ik heb er zin in!

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 22:15

Ik kom geen foto's maken helaas, te druk met school (volgende week moet een project klaar zijn en ik heb nog veel te veel te doen). Maar heel veel plezier iedereen!
Ben benieuwd naar de ervaringen! Hoop ooit in de toekomst ook een keer TREC te rijden :D