kristelhans schreef:Ja, even mailen met je naam en afstand, dan noteren wij dat. Heb ik dat nog niet duidelijk op de site gezet? *gaat kijken en zo nodig aanpassen*
Oh ik heb het bij het inschrijven gemeld... Moet het nog apart in een mail ook?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hilli schreef:@cp112: met een merrie die nog zoogt mag je niet starten in de endurance, dus als je later dit jaar een keer wil meedoen moet het veulen dus al wel afgespeend zijn. Geen idee welke wedstrijden haalbaar zijn voor je qua reisafstand, maar het is wel iets om rekening mee te houden

.
uurtje lukt nog wel maar veel langer wordt lastiger. cp112 schreef:Hilli schreef:@cp112: met een merrie die nog zoogt mag je niet starten in de endurance, dus als je later dit jaar een keer wil meedoen moet het veulen dus al wel afgespeend zijn. Geen idee welke wedstrijden haalbaar zijn voor je qua reisafstand, maar het is wel iets om rekening mee te houden
Ik meende dat er in de buurt iets in septembe r was. Dan is beeb inmiddels afgespeend
half september afspenen
. Uier zakt meestal met een paar dagen weg 
.

combi van alles eigenlijk, lange afsta nden, dressuur, cross, springen. Ik snap dat mn paard conditie moet hebben. Maar een rondje van 20km om eens te proberen of het wat is moet wel lukken.
nouja, anderswordt het volgend jaar
worden we niet minder van
Aileen_Noël schreef:Manon_Harry schreef:Ik heb me opgegeven met n vriendin voor de kennismakingsklasseben super benieuwd hoe t zal zijn lijkt me al n hele tijd super tof om te doen :3
Dat ga je geweldig vinden en pas op werkt verslavend haha