Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
staat dat het maximaal een week duurt, hopelijk doet alles het dan weer
en daarna goed naar beneden scrollen, anders pak je de wedstrijd van 2013 en die is uiteraard niet meer open
ik deed het eerst ook verkeerd.
tot ik door had dat dat 2013 was.
Somebitch schreef:Iedere woensdag vind er een synchronisatie plaats met mijn Knhs.en daarna goed naar beneden scrollen, anders pak je de wedstrijd van 2013 en die is uiteraard niet meer open
Jolindaa schreef:Nu gaat de impulsrubriek van KWB nog niet erg hard, maar vaak van de een op de andere dag schieten de inschrijvingen binnen. KWB is een goed-bezochte wedstrijd, goed georganiseerd en een mooie route.. Dit zorgt er wel voor dat deze sneller vol zou zitten van bijvoorbeeld een Etten-Leur. Ermelo heb ik nog geen ervaring mee, dus kan ik niet mee helpen helaas
Anoeska27 schreef:Somebitch schreef:Iedere woensdag vind er een synchronisatie plaats met mijn Knhs.en daarna goed naar beneden scrollen, anders pak je de wedstrijd van 2013 en die is uiteraard niet meer open
Ik hoef niet te scrollen, er staan er maar 2. Dus ik denk echt dat jullie wat anders zien dan ik... http://mijnendurance.enduranceverenigin ... index.html
pam15 schreef:Jolindaa schreef:Nu gaat de impulsrubriek van KWB nog niet erg hard, maar vaak van de een op de andere dag schieten de inschrijvingen binnen. KWB is een goed-bezochte wedstrijd, goed georganiseerd en een mooie route.. Dit zorgt er wel voor dat deze sneller vol zou zitten van bijvoorbeeld een Etten-Leur. Ermelo heb ik nog geen ervaring mee, dus kan ik niet mee helpen helaas
Mijn, inmiddels ruime, ervaring heeft mij geleerd dat KWB niet een beter georganiseerde wedstrijd is dan andere wedstrijden. Dat de locatie centraal in Nederland ligt en een van de eerste wedstrijden van het seizoen is, maakt dat het een druk bezochte wedstrijd is.
?