Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ben benieuwd hoe je het gaat vinden.
Somebitch schreef:Ik heb me maar gewoon nu inschreven zag dat er maar 25 plaatsen waren., eerste keer dat ik het volgens mijn endurance doe.. Volgens mij is het zo goed ingeschreven, hoop ik.
kingfame schreef:het spookt tussen mij en de knhs en de inschrijvingen bij de wedstrijden....
nou ja ik hoop jullie allemaal te zien daar. ik kom met 2dravers.de max. snelheid gaan we wel redden...
ik kan op de endurance site dan ook weer geen kopje mijn endurance vinden.. zucht.help
)
Ik woon aan het begin van Zeeland in Tholen (vlakbij Bergen op Zoom). Op Renesse kan je goed trainen.
Ik wil ook nog ergens einde van het jaar begin volgend jaar in Huijbergen in de bossen gaan rijden, je kan daar schijnbaar eindeloos rijden en eventueel nog belgie in dus dat lijkt me ook wel een goede locatie! Maar dat moet ik nog uitproberen..
Heb geen eigen trailer dus dan is het al lastiger om ergens heen te gaan.
?
Die van mij kan niet met twee paarden in een trailer omdat dit te smal is en hij zijn balans dan niet kan bewaren, maar jij hebt een vrachtwagen dat gaat wel.
Dan heeft hij genoeg ruimte.