Wat kost het voor mijn groompie als die alleen theoriegedeelte en vetgate mee doet?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Attitude schreef:Past die van mij in een box![]()
Wat kost het voor mijn groompie als die alleen theoriegedeelte en vetgate mee doet?

Renske_W schreef:Ik heb op de planning staan om volgens jaar te beginnen met de endurance naast mijn dressuur wedstrijden.
Heb inmiddels op 2 wedstrijd gegroomd, en het virus is over geslagen, dus zo'n clinic lijkt mij erg leuk en leerzaam!
Ik volg het topic ook even in afwachting voor de data in Nistelrode!
over 2 maanden ga ik weer verder plannen, but for now: keus genoeg Karrimh schreef:risky schreef:Ik laat deze data helaas aan mij voorbij gaan, mijn pony is er nog niet klaar voor (ik hoop volgend jaar wel).
Waarom is hij er nog niet klaar voor? Rijden een heel chill ritje dat voor iedereen geschikt is OF je neemt er een van mij
Karrimh schreef:risky schreef:Ik laat deze data helaas aan mij voorbij gaan, mijn pony is er nog niet klaar voor (ik hoop volgend jaar wel).
Waarom is hij er nog niet klaar voor? Rijden een heel chill ritje dat voor iedereen geschikt is OF je neemt er een van mij
Karrimh schreef:janneke584 schreef:Helaas kan ik 21 september ook niet en 12 oktober lijkt me niet handig, aangezien ik nog nooit een wedstrijd heb gereden. Ik hou de nieuwe planning wel in de gaten.
Er zijn 3 data, je vergeet 28 september