8&9 juni TREC Noord

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MiepprinZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 20:36

*\o/* Het was een geslaagd weekend *\o/*

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 20:40

Flew schreef:
Ik heb in ieder geval genoten. Ik denk en hoop dat het gros van de deelnemers er ook zo over denkt.

De vrijwilligers ook wel denk ik! Ik heb ook genoten in ieder geval :D
Volgend jaar gezellig met Sabine en Ylona en Cas in equipe!

Flew

Re: 8&9 juni TREC Noord

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 20:53

Ja, het was echt een gaaf weekend! Ik ben helemaal kapot, maar het was het zo waard.

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 20:59

Haha ja, mijn benen zijn opgehouden met hun werk te doen en mijn nek en schouders protesteren ook behoorlijk, maar heb overal lekker van dat spul op gesmeerd wat heel warm wordt. :P

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 21:20

Warm ben ik inmiddels al weer genoeg! :D Toch weer wat verbrand in dat half uurtje zon van vandaag!
Ik heb een HEERLIJK weekend gehad, ben ook compleet gesloopt van al het rennen, bukken, vliegen, filmen en de ochtend maken door met de auto over de locomotiebaan te gaan :)) Hehehe!

Iedereen onwijs bedankt voor het geweldige weekend! :D Tot volgend jaar!

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 21:52

Ik vond het echt enorm gezellig :D leuke mensen ontmoet en kennis gemaakt met een leuke tak van sport! En het belangrijkste; de foto's zijn goed gelukt! Ze komen vóór vrijdag online :D

Helaas niet helemaal heel gebleven. Flink verbrand en toen ik mijn schoen uit deed bleek ik een olifantenpoot te hebben... M'n enkel is flink dik := nu goed koelen en aftersun smeren. Dan ben ik vast snel weer mobiel :D

Gilbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 13:34

Wat ben ik blij dat ik vandaag niets had ingepland en lekker rustig aan kon gaan doen met opruimen.
Ben echt brak.
Maar heb zeker weten een heel lekker weekend gehad!
Rustig aan de bus uitruimen en thuis alles weer opruimen.
Vanavond lekker mijn eigen paardje doen en kijken of ik de fut heb om te rijden.

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 14:00

Ik werk vandaag gewoon een volle dag en daar heb ik best een beetje spijt van, ik ben onwijs gaar, haha!

terpentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 14:24

Was er gisteren ook (zonder paard, maar op mijn stalen ros, hahaha), om eens de sfeer op te snuffelen en te zien hoe er het er aan toegaat, want zeer geinteresseerd om met mijn Tinker x Fries B.J. eens (volgend jaar bijvoorbeeld) aan het evenement deel te nemen.
Was voor mij te befietsen vanuit Zuidlaarderveen.
Ook kwam ik om het nieuwe Wintec Pro Endurance zadel LIVE te kunnen zien (door @Gilbey... van Tapas en Beggars Row daarheen meegenomen). Laaiend enthousiast over dat zadel!

Afgezien daarvan op de fiets diverse combi's gevolgd, om te zien wat eea inhield....dit viel niet tegen, ontzettende variatie in de combinaties/optomingen, heb me erg vermaakt bij de hindernissen-baan, werd nog helemaal verliefd op een "stippel' (appaloosa).
Wat een leuk evenement, een goeie sfeer met leuke mensen, mooie en geschikte locatie ook.

Ben van zins volgens jaar ook mee te doen... is dat dan ook weer op dezelfde locatie?

Zal wel flink op "buiten"moeten doortrainen met Bonte Jaopie, anders wordt het vliegen, hahaha...een hek openmaken lukte met hem altijd al heel goed, maar een sprongetje... B.J. struikelt bij wijze nog over een stoeprand, whaahaha, geen springaanleg, maar in het bos neemt hij wel gewoon een in de weg liggende slagbalk of boomstam, dus moet kunnen, toch en ook goed voor z'n "algemene ontwikkeling" (en de mijne) maar verder: zonder meer een fijne, informele sfeer (voor de juryleden en organisatie zal dit iets anders gelegen hebben, die moesten er natuurlijk op toezien dat alles correct verliep)

Hoorde vanochtend dat paardenkennissen van mij er ook gisteren nog zijn wezen kijken Hebben paardenhouderij.
Misschien ook iets voor de meiden daar om met de wat oudere (nou ja, 6-7 jaar) merries mee te doen, ik ga het eens aankaarten.

Niets dan lof voor organisatie en vrijwilligers. En de deelnemers natuurlijk!

peeje1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 15:58

Ook ik heb super genoten een heerlijk weekend vrijwilligeren is vermoeiend maar zeer leuk. We waren gisteren rond tien uur thuis hop ben in en nu nog ff werken na een morgen in huis aan de gang geweest te zijn. (best leuk je vent een weekend alleen thuis maar het huis was een bende) Nu ff tot 21.00 uur werken.

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 21:20

Terpentijn: nee, dit was het tweede en het laatste jaar hier in Midlaren voorlopig. :)

Ik had vandaag ook weer een volle dag. Wel 3 uur later begonnen, maar ook 4 uur langer gebleven ivm een vergadering haha.
Ging me prima af! Alleen mijn benen en voeten deden pijn toen ik wakker werd. Had zelfs spierpijn in mijn tenen. _O-

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-13 21:32

Ik kan tot mijn grote afgrijzen alleen Crocs aanhebben :r Ik heb vrijdag al een blaar open gelopen, en daar het hele weekend mee door gelopen, heel wat kilometers :=

Het zou mooi zijn als we nog een jaar terecht konden, maar qua routes loop ik ook wel een beetje vast. Alhoewel ik veel leuke reacties heb gehad op de route, waarvan ik zelf eigenlijk mijn twijfels had. Ik ben verwend, denk ik :D De Bult is wel een redelijk ideale locatie. Makkelijk te bereiken (tenzij je het zandpad neemt := ) mooi groot veld voor de deelnemers en alles dichtbij. Alleen de PTV op openbaar terrein is niet ideaal >;) Bijzonder hoeveel mensen een blinde vlek hebben voor een bord met 'verboden voor alle verkeer' :roll:

Vandaag alle zooi opgeruimd, ik zit nog met smart te wachten op de foto's en film van Evelyn en Murielle *\o/* en dan maar eens bedenken wat we voor 2014 gaan doen :D

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 21:35

Ik ben inmiddels al ruim over de helft met bewerken! Morgen staat alles online *\o/*

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 21:43

In de buurt van Beilen heb je ook een prachtige omgeving en Terhorsterzand (het hele gebied dus haha, niet alleen de zandvlakte) zou zich prima lenen voor een aantal hindernissen, maar ik zou daar in de buurt geen overnachtingsplek weten... Maar jullie komen vast met een prachtige locatie weer! :D

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 21:50

Of je bouwt gewoon voor de PTV de hele onneresweg in Onnen vol :') Lang genoeg.

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 23:19

Of vanuit manege Gasselte/Bronneger? Perfecte uitrijmogelijkheden, ruimte voor de PTV en genoeg parkeerruimte! :D

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 07:45

Ik vond vanuit Midlaren wel lekker makkelijk. :+ Maar inderdaad: een andere omgeving is ook wel eens leuk.

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-13 09:38

Trieneke en ik gaan weer brainstormen, maar tips zijn altijd welkom! Het mooiste zou zijn als we een locatie vinden waar we weer een paar jaar terecht kunnen. ..

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 09:41

Wendy, you've got mail.... :D :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 09:56

Mocht mijn stage komend jaar in Nederland zijn dan bied ik mij maar wat graag aan als vrijwilliger. :j De sfeer is heerlijk namelijk en vond de wedstrijd prima verzorgd! +:)+

Als ruiter is het niet zo mijn ding, of in ieder geval niet zo het ding van mijn paard. :+ En ik zal proberen wat minder ongeluk te brengen. :D

yarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 10:12

Ook ik heb ondanks mijn stomme blessure (geirriteerd heupgewricht) kon ik niet zoveel, maar ik heb een super geslaagd weekend gehad. Zaterdag deed ik het secretariaat. En s'middags stond ik op End of Route waar we het supergezellig hadden. Zondag even het secretariaat en de vrijwilligers opgevangen (ging niet echt soepel, maar ik geloof dat de vrijwilligers er niet veel van meegekregen hebben). Daarna samen met Stans in de rekenkamer.

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 10:59

Om jullie vast even lekker te maken.... TREC - the movie is aan het uploaden! :D :D :D
Duurt alleen nog anderhalf uur.. :+

Zodra hij online staat, kunnen jullie ook meegenieten!

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-13 11:14

Gilbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 11:30

Judith_ schreef:
Mocht mijn stage komend jaar in Nederland zijn dan bied ik mij maar wat graag aan als vrijwilliger. :j De sfeer is heerlijk namelijk en vond de wedstrijd prima verzorgd! +:)+

Als ruiter is het niet zo mijn ding, of in ieder geval niet zo het ding van mijn paard. :+ En ik zal proberen wat minder ongeluk te brengen. :D

Was jij de ongelukkige gebruiker van het mes?
Hoe is het nu met je vinger?

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-13 12:49

TREC Noord 2013 in film, door EvelynB Photography :)