)maar de mogelijkheid is er dus
De sterrenbroek
en valt redelijk ruim van de Stud One's ( heb meerdere modellen gepast ) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Speedster schreef:Ik heb er twee en heb normaal ook maat 38 of 40, en ik heb maat s. Bij de grotere zat het stof gerimpeld en ik wil daarmee heen risico nemen op wondjes of schuurplekken. Maar er zit genoeg rek in het stof, dus een s past mij prima. Alleen de band in de taille heeft voor mij dan wel de neiging om wat strak te worden in het begin.
Welke kleur? 

Speedster schreef:Ik heb een bruine en een grijze. Vind ze heerlijk, alleen het stikwerk is minder. Laat snel los. Eigenlijk zou je meteen bij een nieuwe alle naden moeten over stikken..
Dat vind ik zonde..pam15 schreef:De beenlengte is bij rijbroeken ook mijn probleem. Lengtemaat is bij mij nog te kort. Zijn er endurancerijbroeken in lengtemaat verkrijgbaar?

Helaas is de broek niet voorradig, dus nog even geduld hebben! Corelli schreef:Speedster schreef:Ik heb er twee en heb normaal ook maat 38 of 40, en ik heb maat s. Bij de grotere zat het stof gerimpeld en ik wil daarmee heen risico nemen op wondjes of schuurplekken. Maar er zit genoeg rek in het stof, dus een s past mij prima. Alleen de band in de taille heeft voor mij dan wel de neiging om wat strak te worden in het begin.
En jij hebt dus ook de Tahooka Libramont?Welke kleur?
Zoals ik jouw ervaring zo hoor, dan zou een M moeten passen dan..

Corelli schreef:Ik heb net een Goldfinch Plain Jods besteld bij outdoorriding.nl
Ben tot nu toe erg fijn geholpen door Arjanne; ze heeft mijn vragen uitgebreid beantwoord en me geadviseerd op een aantal gebiedenHelaas is de broek niet voorradig, dus nog even geduld hebben!
Als er iemand interesse heeft in een navy kleurige maat L, graag een PB