De ideale endurance rijbroek

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 20:25

Ik vind mn telefoon achterin mn broek echt drama ( ik moest vorige week helaas wel in Renkum :+ )
maar de mogelijkheid is er dus :j
De sterrenbroek <3 en valt redelijk ruim van de Stud One's ( heb meerdere modellen gepast )

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 21:00

Ik zei ook niet dat het fijn is, vind het zelf ook niet prettig MAAR hij is er wel ;)

Anoniem

Re: De ideale endurance rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 23:12

hihih lijkt mij ook niet fijn....
draag liefste telefoon op mijn lichaam.
aan de zijkant,dus de standaard plek voor zakken.

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 08:05

Bij mij past mijn telefoon er ook echt niet in...

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 13:03

Heeft iemand hier de Tahooka Libramont? Ik wil er graag één bestellen, maar twijfel over de maat.. Ik ben een echte maat 40, zou ik dan een M of een L nemen? Hier http://www.greendistance.nl/index.php?id=200 is te lezen dat een M als een 38 valt maar een L als een 40 42 en ik ben bang dat dat dan weer net te groot zal zijn
Iemand advies? :)

Speedster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 13:10

Ik heb er twee en heb normaal ook maat 38 of 40, en ik heb maat s. Bij de grotere zat het stof gerimpeld en ik wil daarmee heen risico nemen op wondjes of schuurplekken. Maar er zit genoeg rek in het stof, dus een s past mij prima. Alleen de band in de taille heeft voor mij dan wel de neiging om wat strak te worden in het begin.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 13:12

Speedster schreef:
Ik heb er twee en heb normaal ook maat 38 of 40, en ik heb maat s. Bij de grotere zat het stof gerimpeld en ik wil daarmee heen risico nemen op wondjes of schuurplekken. Maar er zit genoeg rek in het stof, dus een s past mij prima. Alleen de band in de taille heeft voor mij dan wel de neiging om wat strak te worden in het begin.

En jij hebt dus ook de Tahooka Libramont? :) Welke kleur? :D
Zoals ik jouw ervaring zo hoor, dan zou een M moeten passen dan..

Speedster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 13:16

Ik heb een bruine en een grijze. Vind ze heerlijk, alleen het stikwerk is minder. Laat snel los. Eigenlijk zou je meteen bij een nieuwe alle naden moeten over stikken..

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 13:19

Speedster schreef:
Ik heb een bruine en een grijze. Vind ze heerlijk, alleen het stikwerk is minder. Laat snel los. Eigenlijk zou je meteen bij een nieuwe alle naden moeten over stikken..

Oh dat klinkt niet goed :n Dat vind ik zonde..
Ik zie dat de stud one 160 uit het assortiment gaat en die kan je dus voor €90 ipv €105 kopen op bovenstaande site.. Maar dat is meteen wel een heel grote slag duurder dan de Tahooka. Hmm, twijfel!

edit: ik zie dat die stud one een suede zitvlak heeft, dus die valt voor mij dan al af.

Diva

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 13:28

pam15 schreef:
De beenlengte is bij rijbroeken ook mijn probleem. Lengtemaat is bij mij nog te kort. Zijn er endurancerijbroeken in lengtemaat verkrijgbaar?

Goldfinch broeken zijn verkrijgbaar in kort, normaal en lang. De normale lengte is voor velen echt lang genoeg. Maar ik kan ze dus ook bestellen in lang!

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 13:30

Iemand ervaring met de levertijd van Green Distance?

Speedster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 13:30

Als je een moeder hebt met een naaimachine, is het 10 minuutjes werk :-P. Ik laat me daardoor de pret niet bederven, zo fijn vind ik ze voor de rest.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 13:32

Speedster schreef:
Als je een moeder hebt met een naaimachine, is het 10 minuutjes werk :-P. Ik laat me daardoor de pret niet bederven, zo fijn vind ik ze voor de rest.

Ok bedankt voor je ervaring, ik ga er nog eens over denken :)

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 18:42

Green Distance levert over het algemeen snel hoor

Donna, ik schreef toch ook niet dat jij vertelde dat het lekker zit met zo'n telefoon aan je kont :D :+

Een iphone past er iig in.
Let ook goed op wat je met je telefoon doet/wilt op het moment dat je hm in je kontzak doet :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 07:50

Meestal is de mogelijkheid om te kunnen bellen wel handig als je een telefoon bij je draagt,hahah...

Zag ook broeken met een 'zelfsluitend zakje'op het been....dat lijkt me ook niet echt betrouwbaar??

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 07:54

Ik heb net een Goldfinch Plain Jods besteld bij outdoorriding.nl
Ben tot nu toe erg fijn geholpen door Arjanne; ze heeft mijn vragen uitgebreid beantwoord en me geadviseerd op een aantal gebieden :) Helaas is de broek niet voorradig, dus nog even geduld hebben!

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 22:00

Corelli schreef:
Speedster schreef:

En jij hebt dus ook de Tahooka Libramont? :) Welke kleur? :D
Zoals ik jouw ervaring zo hoor, dan zou een M moeten passen dan..

Ik heb hem in het blauw, maat M

Hele fijne broek, maar niet de kwaliteit vd stud one, maar goed daar is de prijs ook naar....

Zois

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 14:48

Hoi Hoi, Na het lezen van alle posts ben ik zeker ook tot het idee gekomen dat ik een endurance broek wil,en dan het liefst een van Stud One,Maar ja die maten he! Ik ben ong 1.65 en slank/tenger gebouwd ,dus wie weet wat ik als maat aan moet houden. Bij spijkerbroeken kan ik met maat 29 en lengte 30 zo weglopen. ;)
OF......Heeft er iemand toevallig ! een broek over,of die te klein/groot is zodat ik hem over kan nemen om te probren ????
Is natuurlijk een goedkoper idee als gelijk een nieuwe kopen,want als die tegenvalt |(

Ik "hoor"het wel groetjes.

Zois /3

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 08:29

Corelli schreef:
Ik heb net een Goldfinch Plain Jods besteld bij outdoorriding.nl
Ben tot nu toe erg fijn geholpen door Arjanne; ze heeft mijn vragen uitgebreid beantwoord en me geadviseerd op een aantal gebieden :) Helaas is de broek niet voorradig, dus nog even geduld hebben!

Ik heb de broek inmiddels ontvangen, maar hij is helaas te groot :( Als er iemand interesse heeft in een navy kleurige maat L, graag een PB

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 17:26

Ik ben de broek al kwijt! :)

Speedster

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 18:33

Bij podiumzadel zijn de takooha libramont broeken in de aanbieding voor 39,95, gaan uit het assortiment!

Zois

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 20:24

Gouden Tip !!!
Heb er een besteld THNX !!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 22:25

hoe vallen die broeken??is dat zakje handig?

Speedster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 07:01

Ze vallen ruim, ik heb een S, normaal jeansmaat 31. Het zakje is super, als je geen al te grote telefoon hebt.

Zois

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 08:52

Heb bij podiumzadel gekeken en een takooha gepast,was voor mij helaas niet echt de goede maat,( en kleur) maar wel een podiumzadelbroek gekocht.Zit echt top !

Ik heb nu alleen wel op de bokt markt een hagelnieuwe Stud one zwart /grijze endurance broek te koop gezet maat S omdat hij net te klein is. Wel erg jammer want met dat zitvlak zit hij geweldig.