( ziet een massale start voor zich...
) kun je nog even naar de anderen kijken, zelf wat eten en je paardje ook en wat kletsen...heb er zin in! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
Wel raar idee hahaha, ikke als kaartlees-idioot
Spookie schreef:Ik doe hetzelfde, ga me zo min mogelijk bemoeien met t kaartlezen! Tenzij het echt dramatisch wordt, maar daar geloof ik niet zo in bij m'n equipemaatjeWel raar idee hahaha, ikke als kaartlees-idioot
Gilbey schreef:herkenbaar.
Met de training ging het bij de dames die met mij rijden ook heel goed, dus zal wel moeten lukken.
Maar ook met de endurance afgelopen zondag had ik een kaart mee (en zelfs voor een andere ruiter even gebruikt, hihi)
) ben ik blij hoor
Spookie schreef:En ik kan gelukkig nog met Abby ook. Zat me toch ff zorgen te maken ...
Ze had een hoefzweer vorige week, en ze bleef wat gevoelig lopen (Ab heeft ook altijd heel snel zere voetjes) Maar vandaag was ze weer de oude! Dus ff paar dagen kalm aan en dan kan ze volgende week weer aan het werk! Had wel met een ander paard mee kunnen doen, maar Abby is toch wel m'n maatje geworden