De bedoeling was Navy na Wanroy af te trainen de hele maand November op rust te zetten. Dit plan heb ingetrokken, voorgaande jaren hebben me geleerd dat Navy gewoon niet stil te zetten is.. Ze is dan 24/7 chaggie, krijgt met schimmels etc. te maken, wordt verkouden, zit gewoon niet lekker meer in d´r vel. We rijden nu dus nog 2/3 x per week, gewoon rustigaan een half uurtje Dressuur, of een kleine staprit ofzo, maar het is genoeg Navy tevreden te houden.Ik ben inmiddels begonnen een trainingsschema op te zetten
Ingaande december, en dan per 2 weken tot aan de Fasna. Ik wil zorgen dat ze in juli de 100km aankan, en als ik kijk naar de training en resultaten van vorig jaar is dat zeker haalbaar. Overigens starten we wel de 81km op de Fasna. Het liefst start ik dan in Holten de 105km... Maar daar durf ik (nog) geen doel/streven van te maken. Eerst eens beginnen in KWB (als dat weer de eerste is) op de 55 km, dan Austerlitz, en dan de rest uitstippelen.. God, wie weet starten wij in 2005 wel klasse 4... *krijgt bijna tranen in d´r ogen als ze eraan denkt*
) heb al wel weer reuze veel zin in volgend seizoen!