Dat filmpje is ook leuk, Vie en ik zijn daar weer lekker aan het prutsen haha.
Ik heb net Vie alweer een schone stal gegeven, meneer stond al in de regen.. die was niet zo blij haha! Ben benieuwd naar de foto's, vond die van Carmen al heel vet.
Mijn dropbox is leeg als het goed is Clau (op de afdrukken van Limburg na, weet niet of jij die al hebt opgeslagen), dus als het goed is moet het passen
Sorry ik ben suuuper druk aan het leren voor stomme tentamens , het komt zo snel mogelijk!
wollewaps
Geplaatst: 01-11-12 22:37
Sodeletuut schreef:
Sorry ik ben suuuper druk aan het leren voor stomme tentamens , het komt zo snel mogelijk!
Rustig aan hoor Carmen, heeft geen haast natuurlijk! Tentamens zijn toch echt belangrijker dan foto's (maar wat ben ik blij met mijn tussenjaar als ik jou zo hoor )
Hey, zie nu pas dat er ook een topic van is... Ik vond het ook erg leuk, lekker speel-middagje met heerlijk weer! Filmpje is ook leuk! (enneh Wendy, sorry voor het slopen van je cavaletti!)
Thnx! Mn knappe penny-hengst he.. Hij vond t ook erg leuk, weer eens wat anders dan dressuurproefjes!
WendyBZ
Geplaatst: 01-11-12 22:55
Schimpje schreef:
(enneh Wendy, sorry voor het slopen van je cavaletti!)
Geeft niet hoor
wollewaps
Geplaatst: 01-11-12 22:57
Schimpje schreef:
Thnx! Mn knappe penny-hengst he.. Hij vond t ook erg leuk, weer eens wat anders dan dressuurproefjes!
Haha, volgensmij is 't ook wel een lieverd, mijn merrie had het niet eens door geloof ik Nou inderdaad, is ook wel eens leuk, en eindelijk eens in de buurt!