Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Corelli schreef:Weten jullie waar "Kon.ver.ned.tre" voor staat? Dat staat bij het ras van mijn verzorgpony, terwijl het toch echt een haflinger is
weslyjune schreef:Corelli schreef:Weten jullie waar "Kon.ver.ned.tre" voor staat? Dat staat bij het ras van mijn verzorgpony, terwijl het toch echt een haflinger is
Dit heb ik ook altijd gehad. :S Het geeft niet voor wedstrijden, maar ik vond het altijd heel erg stom staan. (ik kreeg het niet veranderd, ben verschillende dingen bij langs gegaan ...)

) maar dat komt omdat ik bij de pa en de finish 10 min moest wachten ivm met te hoge hartslag. Uiteindelijk alles netjes gezakt, dus ik ben megatrots dat we er met nette waarden door zijn gekomen 
Zelf was ik er nog aardig van overtuigd dat we nooit die middenmoot uit zouden komen, maar Judy kan het dus toch!

MyrtheJ schreef:Ook voor ons een zeer succesvolle dag. Judy heeft haar 3e klasse 2 wedstrijd super goed uitgelopen, en is nu klasse 3 startgerechtigd. En achteraf blijken we ook nog 5e (van de 25) te zijn geworden!Zelf was ik er nog aardig van overtuigd dat we nooit die middenmoot uit zouden komen, maar Judy kan het dus toch!
![]()
Michelle, goed gedaan!
Corelli, net niet binnen de tijd maar wel lekker gereden dus. Fijn!!

Het lukt me alleen niet om de foto op te slaan of te downloaden, is dat een beveiliging ofzo?

[TEN-ITP] [END]Sallandse Heuvelrit 2012, mijn eerste wedstrijd!