Sallandse Heuvelrit (09/08) [END]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lindar1985

Re: Sallandse Heuvelrit (09/08) [END]

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 13:29

@ frensie Het is niet heel erg, je ziet het niet eens, maar je voelt t wel, vorige week donderdag heb ik voor t laatst getraind, maar toen is ie dus gestruikeld ( dus totaal niet over belast (waar baseer je dat op?), hij is verder in top conditie). Gister heeft de dierenarts er nog naar gekeken, en die zei dat t nog wel kon lukken voor zaterdag, met n beetje geluk. Ik ga voor de 26 km, dus de afstand valt mee. Maar als ik vrijdag nog n onregelmatigheid voel blijft hij lekker thuis..

weslyjune

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 15:30

Corelli schreef:
Weten jullie waar "Kon.ver.ned.tre" voor staat? Dat staat bij het ras van mijn verzorgpony, terwijl het toch echt een haflinger is :=

Dit heb ik ook altijd gehad. :S Het geeft niet voor wedstrijden, maar ik vond het altijd heel erg stom staan. (ik kreeg het niet veranderd, ben verschillende dingen bij langs gegaan ...)

biancavos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 17:33

weslyjune schreef:
Corelli schreef:
Weten jullie waar "Kon.ver.ned.tre" voor staat? Dat staat bij het ras van mijn verzorgpony, terwijl het toch echt een haflinger is :=

Dit heb ik ook altijd gehad. :S Het geeft niet voor wedstrijden, maar ik vond het altijd heel erg stom staan. (ik kreeg het niet veranderd, ben verschillende dingen bij langs gegaan ...)

Koninklijke nederlandse vereniging voor trekpaarden, dat is het stamboek waar je haflinger waarschijnlijk ingeschreven staat..

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 21:13

Ik zit morgen samen met mijn dochter Anouk op controlepost 3. Vlakbij het 10 km punt en groompunt 7. Als hetgoed is, komen jullie allemaal bij ons langs. Allemaal veel succes morgen en veel plezier!

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 21:32

We zullen zwaaien morgen!!

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 21:38

Ja leuk! Doe maar! Met welk nummer rij je?

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-12 18:37

Voor ons een succesvol dagje, Gingen lekker van start samen met Marieke en haar arabiertje. Lekker tempo erop en tot aan 1 km voor de PA gedraafd. Uiteindelijk na de PA fout gereden.. waardoor we helaas veel tijd zijn verloren. Wel ruim op tijd binnen met 10,5 km gemiddeld per uur volgens mij en een 4de plaats voor de lange klasse 1.

Weer erg trots op Jet maar natuurlijk ook mijn grooms, wat zijn deze dagen toch geweldig gezellig zo met elkaar!

Organisatie was top!!

Foto verslagje volgt nog!!!!

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 06:24

Het was mijn eerste wedstrijd (kk) en ik vond het super! Ponylief heeft heel erg zijn best gedaan en ik heb genoten van zijn werklust en de prachtige omgeving. Lekker met lange teugel gereden, veel gedraafd, 1 stuk lang gegaloppeerd en voor de pa en de finish gestapt. Heb uiteindelijk net te langzaam gereden (7,91 km/u :+) maar dat komt omdat ik bij de pa en de finish 10 min moest wachten ivm met te hoge hartslag. Uiteindelijk alles netjes gezakt, dus ik ben megatrots dat we er met nette waarden door zijn gekomen :D

Ik was trouwens nr 1, met de draver die als haflinger verkleed was :))

MyrtheJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 08:34

Ook voor ons een zeer succesvolle dag. Judy heeft haar 3e klasse 2 wedstrijd super goed uitgelopen, en is nu klasse 3 startgerechtigd. En achteraf blijken we ook nog 5e (van de 25) te zijn geworden! :) Zelf was ik er nog aardig van overtuigd dat we nooit die middenmoot uit zouden komen, maar Judy kan het dus toch! <3

Michelle, goed gedaan!
Corelli, net niet binnen de tijd maar wel lekker gereden dus. Fijn!!

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 08:45

Ik hoorde je omgeroepen worden inderdaad, gefeliciteerd :)

MyrtheJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 08:47

Thanks, ik had graag gebleven, maarja het was voor ons dik 2 uur terugrijden, en om 2 uur smiddags waren we al klaar met rijden....

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 08:47

MyrtheJ schreef:
Ook voor ons een zeer succesvolle dag. Judy heeft haar 3e klasse 2 wedstrijd super goed uitgelopen, en is nu klasse 3 startgerechtigd. En achteraf blijken we ook nog 5e (van de 25) te zijn geworden! :) Zelf was ik er nog aardig van overtuigd dat we nooit die middenmoot uit zouden komen, maar Judy kan het dus toch! <3

Michelle, goed gedaan!
Corelli, net niet binnen de tijd maar wel lekker gereden dus. Fijn!!

Wauw geweldig zeg! Van harte gefeliciteerd! Keurig!! *\o/*

Prinnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-12 09:07

Misty12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 21:11

Bij deze even een link naar de foto's die door Anouk gemaakt zijn op onze controlepost. Wij zaten nabij het 10 km punt. Anouk heeft geprobeerd van iedereen een foto te maken, aangezien iedereen bij ons langs kwam. :D

https://picasaweb.google.com/1177690659 ... directlink

het was voor ons de eerste keer als vrijwilliger, en we hebben een hele leuke dag gehad. Van voorbijgangers, grooms ruiters, van iedereen krijg je een vriendelijk woord. Je maakt ook een hoop grappige dingen mee als controlepost. Ook een bedankje naar de organisatie voor de goede zorgen voor de vrijwilligers. Een heerlijk lunchpakket en een paar consumptiebonnen voor na de tijd. (ook de gehaktballen geproefd! Smaakten errug goed!) Het was best een lange dag en ook vroeg opstaan op mijn vrije zaterdag, maar het was het waard.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 22:40

Sheela: ik zie mezelf inderdaad op een foto staan, leuk :D Het lukt me alleen niet om de foto op te slaan of te downloaden, is dat een beveiliging ofzo?
Kan hem wel opslaan, maar niet openen omdat mijn laptop geen idee heeft met welk programma hij hem moet openen...

Misty12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 09:43

Corelli: als je mij een berichtje stuurt met een mailadres en het nummer van de foto, dan wil ik Anouk wel vragen of ze je het origineel stuurt.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 17:23

Oh dat is lief! Ga ik doen als ik vanavond thuis ben

Prinnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-12 19:59

weslyjune

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 20:51

wow ... ik ben om alle fotograven heen gereden geloof ik ... Of Michelle zat zo te stralen dat alle foto's waar ik op had moeten staan, overbelicht zijn geworden :D *\o/*

MyrtheJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 21:07

De fotograaf vond onze pony's op de trailer schijnbaar erg leuk, heeft er 3x een foto van gemaakt :D

Misty12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 21:17

Weslyjune: jammer dat je er niet op staat. Ik denk inderdaad dat je paard zo ontzettend glom dat de foto overbelicht was. Of je bent zo verdwaald dat je onze controlepost gemist hebt.

Corelli: ik heb het doorgegeven aan Anouk. Zij zal je de foto mailen.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 16:49