Ouders vinden Endurance maar niks..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kim345

Re: Ouders vinden Endurance maar niks..

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 15:16

Leuk! Mijn moeder is zondag ook meegeweest in de klasse II, ze vond het hartstikke leuk ondanks de heeele lange dag (half 5 opgestaan) en ze heeft niks met paarden. Ze wilde de volgende wedstrijd wel weer mee
Ik hoop voor je dat je ouders het vanzelf leuker gaan vinden!

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 09:41

Ach dat went van zelf hoor die lange dagen. Maar het is gewoon heel gezellig zo'n dag. Ook al moet je soms vroeg op staan (afgelopen weekend was het half 6 opstaan ) . De sfeer onderling is gewoon heel gezellig, iedereen leeft met mekaar mee ( " he, hoe ging het? Heb je lekker gereden? Is die van jou geodegekeurd?" ). hier is ook het plan om in Kootwijkerbroek te starten. Misschien zien we je daar wel?!

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 12:13

Wat leuk! Ik train veel in Ommen (zat in de wedstrijdorganisatie) en de Lemelerberg en Holterberg behoren ook tot mijn rondjes. Als je eens samen wilt trainen (na het dazen-drama, was dinsdag op de Lemelerberg maar MAN, wat veel van die steekbeesten!) kan ik wel eens jouw kant opkomen. Paard staat tussen Dalfsen en Zwolle en ik heb een trailer. :) Er zijn nog wel meer mensen in onze omgeving!

xLianneZorro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-12 12:57

Oh leuk! :D Ja de dazen dat is nu echt drama... Pff, we houden anders even contact! :D

kristelhans

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 12:59

PB me maar een keer, ik werk in het onderwijs dus ik heb straks ook weeeeeeken vakantie! :)

Shuristar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 12:55

Ragdollcat schreef:
Niemand krijgt me zo gek hoor, om naar een endurance te gaan kijken ofzo, ik heb wel leukers te doen thuis en of bij mijn paard.

Haha, dat vind mijn vriend ook. Maar eens in de zoveel tijd (vooral als het ver weg is) gaat hij toch mee om evt de trailer te rijden als ik erg moe ben.

Dus meestal rij ik zonder groom. Voor jou betekend dat, dat je misschien met iemand anders mee kan rijden met de trailer?
Een klasse 1 is echt prima te rijden zonder grooms. Tenzij je per sé eerste wilt worden natuurlijk.. :)

BlueStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 20:59

Als je moeder mee gaat, stuur haar eens naar een vetgate. Daar is een hele hoop te zien.
Misschien vindt ze dat wel leuk, en kan ze zich als vrijwilligster (kan ook voor andere lokaties) aanmelden. Op die manier duurt de dag niet zo lang. Kan je ook een keer met je vader doen, wie weet willen ze om en om groomen en vrijwilligen.

Dan is iedereen happy.