Endurance rijden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 09:15

Horse_Art schreef:
Hallo,

Ik heb nog enkele vraagjes, ik ben nu het mutatieformulier aan het invullen voor een startpas Endurance.
Nu wordt er gevraagd naar nummer paard. Welk nummer is dit? Hierachter staat altijd invullen indien paard is geregistreerd.
Maar ik weet niet waar deze te vinden is.

Bij het inschrijfformulier vragen ze om een combinatienummer? persoonsnummer (deze krijg ik dacht ik nog nadat ik de startpas heb aangevraagd) en knhs paardnummer weer.

Wie kan mij hier mee helpen. :')

_/-\o_

Heb je wel het juiste formulier? Mutatieformulier lijkt mij voor wijzigingen en niet voor het aanvragen van een nieuwe startkaart... ;) Het lijkt mij namelijk dat je inderdaad nog geen combinatienummer en persoonsnummer hebt.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 09:28

Het is inderdaad het juiste formulier. Het is geënt op de oude formulieren voor het aanvragen van een "normale" startkaart en dan werd je eerst zelf aangemeld. Die forulieren zagen er ook zo uit, dan kon je ook alleen het persoonsnummer invullen.

gewoonmarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 17:47

hoi,

ik heb even een vraagje, ik wil graag in grolloo m'n eerste endurance wedstrijd gaan rijden, in de kk. maar ik wil liever niet alleen omdat ik het nog nooit gedaan heb... is er hier mischien iemand die dit samen met mij wil doen???

Nina_rex

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 07:24

Je kunt dit ook eens vragen aan de organisatie waar je je inschrijft, zij weten soms wel iemand die ook alleen rijdt of waar je bij mag aanhaken. :)

gewoonmarie

Re: Endurance rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 11:26

die heb ik al gevraagd, een paar van m'n vriendinnen organisren deze rit! maar ze wisten het zo niet... maar er komt nog een soort van kenningmakings rit, dus michien ontmoet ik daar iemand, maar ben liever goed voor bereid! :D

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 12:05

Je kan ook tegen die tijd een oproepje plaatsen of er iemand met je samen wil starten. Ik weet niet of ze met vaste starttijden werken of dat je een starttijd aanvraagt na de voorkeuring, maar dat zal wel in het vraagprogramma staan. Als ze met vaste starttijden werken is het wel handig om een maatje te vinden voor dat je beiden inschrijft, want dan kan je dat op het inschrijfformulier aangeven. Anders maakt het niet uit, dan ga je samen een starttijd aanvragen.

chipie17

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 19:28

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-12 21:59

chipie17 schreef:
De oefendag in Grolloo is op 24 juni

http://www.endurancehetpaardendalgrolloo.nl/

tot ziens!

Oh dat lijkt mij ook geweldig leuk, mag je als je 1 keer al deelgenomen hebt aan de endurance hier ook aan meedoen? Altijd mooi om extra informatie en ervaring op te doen.

Mieke_Xena

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 22:02

Ja lijkt mij ook leuk! Alleen op dezelfde dag een endurance clinic in haarle, dus dat wordt kiezen;)

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-12 22:05

ow, is daar ook al een clinic.. Wat een leuke initiatieven.. Van die clinic wist ik niets af. Waar heb je dat gevonden? Op Deronline.nl?

chipie17

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 06:43

Tuurlijk, iedereen is welkom!

Mieke_Xena

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 09:40

Gewoon op bokt bij trec en end. deel, staat een onderwerp over clinic 24 juni;)

gewoonmarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 18:53

ik heb me opgegeven! :D