met beggar
Met Tapas start ik nu in het blauw
met Tapas,KWB I 2011
maar soms gebruikte ik dat ook voor Gilbey of Beggar Row
Gilbey,Banholt 2010
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mariekyy schreef:charily, waar heb je die groene beugelkorfdingen vandaan?
GAM schreef:Ik wil wel kijken of ik er misschien een mee kan doen, maar dat zal dit jaar niet worden denk.
Eerst de basis er goed in.
Maar ik hou mijn favorieten wel in de gaten hoor in de endurance
kim345 schreef:GAM schreef:Ik wil wel kijken of ik er misschien een mee kan doen, maar dat zal dit jaar niet worden denk.
Eerst de basis er goed in.
Maar ik hou mijn favorieten wel in de gaten hoor in de endurance
Misschien kunnen we dan nog een keer samen starten en hem dan ook uitrijden?
En dat oranje dekje in je profiel staat haar ook goed!
Karrimh schreef:Mariekyy schreef:charily, waar heb je die groene beugelkorfdingen vandaan?
zijn ook te koop bij http://www.podiumzadel.nl in ieder geval en zijn lekker licht
charily schreef:die van mij komen bij goedhard vandaag, maar zijn van metaal dus niet echt licht te noemen
maar mijn paard en ik hebben nog wel eens conflicten met een boom, paal oid dus iets stevigheid is wel nodig
Mariekyy schreef:charily schreef:die van mij komen bij goedhard vandaag, maar zijn van metaal dus niet echt licht te noemen
maar mijn paard en ik hebben nog wel eens conflicten met een boom, paal oid dus iets stevigheid is wel nodig
Ik heb zelf al beugels van goedhard. Maar die ik wist niet dat je ook verschillende kleuren had voor de korf bij goedhard?
Faline schreef:Zat ik gister net aan wit te denken voor mijn cremello![]()
Gewoon helemaal wit. Ik ben zelf wel van t principe; Less is more. Met wit lijkt t misschien net of ze helemaal geen hoofdstel om heeft.![]()
Maar goed... ben er nog niet uit. Ik vind die wit/rood wel mooi trouwens
steinstein schreef:Op onze eerste kennismakingsrit, zagen we er zo uit (en zoals Donna ze noemde) met mijn heerlijke dressuurlaarzen/springlaarzen.