breed begrip en kan alles onder vallen, dat de meeste doorgeven wat hun wedstrijdplanning is kan ik niets aan doen
hahaje kunt in je planning ook een clinic toepassen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Napie schreef:O ja, en ook heel misschien een kennismakingsklasse endurance starten. Heb een fjordje tot mijn beschikking die het qua conditie wel zou gaan kunnen maar die moet ik meer trainen op handigheid want hij struikeld nogal snel (over zijn eigen hoeven, over een takje, een blaadje, een boomwortel) Nu nog wat eelt op mijn kont kweken
Sok schreef:Ik ga in maart/april een klus doen waar ik ruim voldoende mee ga verdienen dus dan wil ik toch eindelijk m'n eigen Draver (of arabier, of kruising daartussen). Doel voor 2012 is dan om hem eerst netjes in/door te rijden qua dressuurwerk, lekker kilometers maken en sterker worden en dan misschien als het goed genoeg gaat aan het einde van het seizoen nog een korte klasse I starten, hoewel dat meer een doel voor 2013 is, voluit starten
Sok schreef:Sok schreef:Ik ga in maart/april een klus doen waar ik ruim voldoende mee ga verdienen dus dan wil ik toch eindelijk m'n eigen Draver (of arabier, of kruising daartussen). Doel voor 2012 is dan om hem eerst netjes in/door te rijden qua dressuurwerk, lekker kilometers maken en sterker worden en dan misschien als het goed genoeg gaat aan het einde van het seizoen nog een korte klasse I starten, hoewel dat meer een doel voor 2013 is, voluit starten
Change of plans!![]()
Ik heb m'n oude bijrijdpaardje gekocht en die heeft al 2 wedstrijden gelopen.
Hij moet alleen weer even op z'n oude niveau terug komen en dan wil ik wel weer wedstrijden gaan starten!
Eerst Ommen einde april een klasse 1.
Dan Laag Soeren of Renkum, ook klasse 1
Dan Wateren of Haarle, klasse 1
En als alles een beetje mee zit in Grolloo of Onstwedde een klasse 2.
Als dat er niet in zit, gaat m'n vriendin een klasse 1 starten!
Sok schreef:Change of plans!![]()
Ik heb m'n oude bijrijdpaardje gekocht en die heeft al 2 wedstrijden gelopen.
Hij moet alleen weer even op z'n oude niveau terug komen en dan wil ik wel weer wedstrijden gaan starten!
Eerst Ommen einde april een klasse 1.
Dan Laag Soeren of Renkum, ook klasse 1
Dan Wateren of Haarle, klasse 1
En als alles een beetje mee zit in Grolloo of Onstwedde een klasse 2.
Als dat er niet in zit, gaat m'n vriendin een klasse 1 starten!
Ben helemaal blij!
Hij moet dr ook weer aan geloven dit seizoen, dus we komen je vast nog wel tegen dan 
) Maar goed, daar moet ik nog voor de 1e keer op gaan zitten, dus daar zit nog wel wat training in.
Gilbey schreef:denk dat die planning van jou er dan toch nog iets voller uit ziet![]()
HHenny schreef:ik wil dit jaar klasse 3 gaan rijden met cal en een meerdaagse in de eifel
en mijn eerste wedstrijd zal als alles goed blijft gaan Ankum in duitsland worden.....80 km
en nefous gaan we dit jaar ook in de endurance uitbrengen,welke wedstrijd weten we nog niet
maar belangrijkste is de paarden heel houden dit jaar