Hoeveel korter moet ie zijn dan. Dan is het een veredelde klasse I. 70 is een lange klasse 2, 53 echt niet
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Sok schreef:Zit de P/a weer op dezelfde locatie als voorgaande jaren? Dat stukje daarna (over het veld en dan over een zandpaadje langs zo'n beekje met allemaal van die nostalgische huisjes) is echt prachtig!![]()
Enneh, 53 km is bestwel een korte klasse II!
Wanneer opent de inschrijving? Mag ik nog gewoon een slakkenpostformulier posten? Snap echt geen ene jota van die KNHS website..

weslyjune schreef:Sok schreef:Zit de P/a weer op dezelfde locatie als voorgaande jaren? Dat stukje daarna (over het veld en dan over een zandpaadje langs zo'n beekje met allemaal van die nostalgische huisjes) is echt prachtig!![]()
Enneh, 53 km is bestwel een korte klasse II!
Wanneer opent de inschrijving? Mag ik nog gewoon een slakkenpostformulier posten? Snap echt geen ene jota van die KNHS website..
De P/A zit dit jaar op een andere plek, de route loopt heel anders dan vorige jaren
We hebben een voorkeur voor digitaal inschrijven, maar slakkenpost is natuurlijk ook goed
De nodige papieren zijn naar alle instanties gegaan, dus ik verwacht dat je je eerdaags digitaal kunt inschrijven.
Helemaal vergeten! Ergens wel jammer zeg!
Hopen dat we lekker weer hebben!
Mieke_Xena schreef:@ Kristelhans, ik heb je een pbtje gestuurd over de wedstrijd, maar in mijn zenuwen dat ie straks vol zit ben ik me toch alvast aan het inschrijven![]()
Ik zie nu op het formulier dat je KNHS nummer moet hebben en DER nummer, die DER hoeft een kennismakingsklasse dus niet, maar dat KNHS nummer dan? Kan iemand me daarbij helpen?
weslyjune schreef:Mieke_Xena schreef:@ Kristelhans, ik heb je een pbtje gestuurd over de wedstrijd, maar in mijn zenuwen dat ie straks vol zit ben ik me toch alvast aan het inschrijven![]()
Ik zie nu op het formulier dat je KNHS nummer moet hebben en DER nummer, die DER hoeft een kennismakingsklasse dus niet, maar dat KNHS nummer dan? Kan iemand me daarbij helpen?
Om deel te mogen nemen aan de endurance moet je lid zijn van de KNHS. Dit kan bijv. via een startkaart, rijvereniging, ruiter/menbewijs etc. Als je je nummer niet meer weet kun je de KNHS bellen, die hebben je gewoon in het systeem staan.
weslyjune schreef:Karrimh schreef:wauw wat een goed nieuws, klasse I kort 25km
Kom je ook?
lizard schreef:@royaltjuh
Kijk op youtube.
Hier is een filmpje van de lemelerberg,heen menroute,terug een stuk van de ruiterroute.
http://www.youtube.com/watch?v=iisbM7BW4qE
Ik herken sommige stukken wel van de Ommen-Vilsteren rit van een aantal jaar geleden. Leuk om dat weer eens terug te zien!