Endurance Ommen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 07:44

Wat zijn de startnummers van Reekers en Van Limbeek?

Die starten trouwens zonder paarden Haha!

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 08:32

Jolly, ga eens kijken op de site www.deronline.nl dat is de site van de Dutch endurance riders. Staan ook alle wedstrijden op dus als je contact opneemt met het desbetreffende secretariaat willen ze je vast wel helpen aan info.
Maar let op, als je eenmaal een wedstrijd doet ben je verslaaft!!!!
Ik rijd 's zomers endurance met mijn merrie en 's winters rijd ik dressuur met de ruin van mijn vriend. Misschien een idee voor jou? Kun je toch beide dingen doen!!

Woestein

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 11:19

Goh wordt weer een BOKT meeting....
ben nr 49....
Zag dat we dus over 2 spoorwegovergangen moeten...waarvan de 2e niet met mensen erbij.....hoop echt dat Woes er overheen wil....
maar verder lijkt het mij wel een mooi parcoursje...
Wat ik ook weer netjes vindt is het boekje en de plattegrond...
verder iedereen natuurlijk veel succes en ik ga zowiezo voor het rustig uitrijden en ik geloof dat ik er maximaal 4,5 uur over mag doen dus ik vermaak me wel samen met Woestein...

Groetjes en tot zondag Angenita en Woestein

Kleintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 11:34

Fasel... ik lees hier toch hele slechte dingen hoor, hoe jij je grooms behandelt.
Pfff, nog ff nachtje over slapen voordat ik weet of ik nog met Jorie meekom om je te helpen.

Maar goed, het is dat je me zo'n heerlijk lunchpakket hebt beloofd. Kaviaar, champagne, kippenpootjes en nog meer van al dat luxe spul. En natuurlijk kilo's chocola.
Ik denk dat ik gewoon daarvoor ga. Lunchpakketje innen en dan ga ik wel bij de finish staan kijken! Extreme duivel

lageveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 11:59

Fasel schreef:
Wat zijn de startnummers van Reekers en Van Limbeek?

Die starten trouwens zonder paarden Haha!

Startnummers 51 en 50. Starttijd 10.58

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 12:01

Jorie schreef:
Jolly, ga eens kijken op de site www.deronline.nl dat is de site van de Dutch endurance riders.

Die is momenteel wegens onderhoud even uit de lucht. Dat je 't vast weet. Knipoog

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 12:42

Kleintje schreef:
Fasel... ik lees hier toch hele slechte dingen hoor, hoe jij je grooms behandelt.
Pfff, nog ff nachtje over slapen voordat ik weet of ik nog met Jorie meekom om je te helpen.

Maar goed, het is dat je me zo'n heerlijk lunchpakket hebt beloofd. Kaviaar, champagne, kippenpootjes en nog meer van al dat luxe spul. En natuurlijk kilo's chocola.
Ik denk dat ik gewoon daarvoor ga. Lunchpakketje innen en dan ga ik wel bij de finish staan kijken! Extreme duivel

Kippepootjes zullen jullie vreten ook nu Boos!

Kleintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 12:55

hahaha....

Heb er zin in!!!!

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 13:18

kan iemand mij vertellen waar de start en finish is? wil graag komen kijken.

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 13:41

mijn boekje ligt niet in de buurt, maar als je Ganna een pb stuurt kan zij het je vast haarfijn vertellen!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 19:35

Mazzeltje, da's leuk om te horen! Tot de 26e Haha!

lageveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 23:28

susan schreef:
kan iemand mij vertellen waar de start en finish is? wil graag komen kijken.

Vlg mij in Ommen tussen de spoorweg en de brug richting Vilsteren.

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 07:35

Gut, dat wist ik niet, van de deronline. Wat zijn ze aan het vogelen dan??

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 07:38

Kleintje, wij moeten nog afspreken!! Ik ga met mijn eigen busje ( om die enorme luchpakketen in te vervoeren!! Ik hoop er een week van te kunnen eten Knipoog )
Dus ik pik je wel ergens op. (thuis b.v.) We PB-en er wel even over!!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 08:46

Site doet het weer, zag ik net. Lachen

Gisteren was er een wit scherm te zien met daarop in het Engels de tekst dat er onderhoud werd gepleegd. Maar zo te zien is het onderhoud alweer voorbij.

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-03 19:59

Vandaag hebben Bertus en ik samen de groomroute verkend.
Wat ons opviel was dat het aantal meters aangegeven op de groomroutebeschrijving niet klopten met wat onze km-teller telde Lachen Daardoor schoten we een keer bijna een weg voorbij waarvan het naambordje niet helemaal te lezen is Haha!

Het zandpad was net gesleept, dus ideaal voor de groomauto's, alleen waren er vrachtwagens bezig om de boel weer te ruineren ...hopen dat het droog blijft, dan zullen de groomauto's er wel doorheen kunnen komen.

Verder was de route uitstekend beschreven en reden we nog goed ook! Knipoog

Ganna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 20:35

Ehm, de km's kloppen wel met onze auto... (Wil je die lenen? Grapje)enne je snapt toch wel dat het een indicatie is. Gelukkig konden jullie alles wel vinden!
Tot zondag
Het adres is Deventerweg 2a . Voor susan, je rijd van Nijverdal naar Ommen, op de brug naar links, bij het viaduct links de N348 op, naar Lemelerveld/Raalte. Eerste afslag rechts (met een P aangegeven) en dan zie je wel DER staan.

iloveperry

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 20:37

Was er enduance in Ommen?

sh*t! Gemist! o nee toen hadden wij menwedstrijd!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 20:45

Die WAS niet, die KOMT nog. Aanstaande zondag om precies te zijn. Haha!

iloveperry

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 20:46

owwww! dan! zaterdag hebben wij menwedstrijd, dus ik weet niet of ik nog kan kijken. ( training menpaarden gaat gewoon door)

lageveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 22:56

Ganna schreef:
Ehm, de km's kloppen wel met onze auto... (Wil je die lenen? Grapje)enne je snapt toch wel dat het een indicatie is. Gelukkig konden jullie alles wel vinden!
Tot zondag
Het adres is Deventerweg 2a . Voor susan, je rijd van Nijverdal naar Ommen, op de brug naar links, bij het viaduct links de N348 op, naar Lemelerveld/Raalte. Eerste afslag rechts (met een P aangegeven) en dan zie je wel DER staan.

Rare kilometerteller hebben jullie op de auto... soms te veel, soms te weinig Haha! Voor grooms op onbekend terrein is het trouwens wel handig om het vrij naukeurig te doen; kost weinig moeite. De groomroute is verder overigens uitstekend beschreven !
Met de aanrijroute hadden we de meeste moeite. Je moet maar net weten wat de N 348 is en wij kwamen van de andere kant en die was vlg mij niet beschreven in het boekje.
Vanaf den Ham c.q Hellendoorn hebben wij het volgende uitgevogeld:
In Ommen voor de brug linksaf richting Vilsteren. Daarna voor de manege Laarbrug linksaf en dan na de spoorwegovergang rechts. Dan zit je al op de parralelweg van de N348.
Vervolgens na de parkeerplaats de N348 oversteken.

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 10:42

Ganna schreef:

bedankt, dat kan ik vast wel vinden
Even kijken of ik het redom langs te komen, maar doe mijn best.

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 15:35

Jammer maar helaas, ik trek me terug voor de 73 km in Ommen Huilen , afgelopen dinsdag liep Latoy nog echt super, niet moe te krijgen en dressuurmatig zelfs nog nooit zooo lekker voor mekaar geweest, woensdag had ze lekker weivrij en gisteren voelde ik het in de linkergalop, ik weet niet WAT ik precies voel, maar ze loopt gewoon niet lekker, ze plaatst haar rechterachterbeen niet onder de massa en ze kan de bochten niet maken. Nou, dit is ook niet iets wat bij haar past en rechtsom gaat alles wel super in de galop, ook in draf op beide handen niks te merken, ze loopt zelfs echt erg lekker! Maaar ik neem het risico niet om een eventueel beginnend "pijntje" even een handje te helpen door 73 km te gaan rijden. De stresspointtherapeute is gebeld en daar spreek ik zo snel mogelijk mee af, ik hoop dat Katwijk wel doorgaat, die hadden we ook maar voor de klasse 1 staan, dus hoop ik dat ik die wel kan rijden...
Ze loopt zich ook zo ontiegelijk uit te sloven in de wei de laatste tijd, rennen, sjezen en bokken, jaja, dan krijg je dit hè!! Tenminste, ik hoop dat dat de oorzaak is...
Jammer, ik had er echt zin in, ik zal zo Annalynn een mailtje sturen om me officieel af te melden, misschien dat ik er toch wel bij ben ze heeft vast wel wat voor mij te doen daar!!

gerritje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 15:41

he wat vervelend dat latoy niet goed loopt. succes, hoop dta ze snel weer hersteld is.

mazzeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 15:56

dat hoop ik ook, niemand anders die het ziet dat ze niet goed loopt hoor, maar ik voel het gewoon, dus dan maar liever geen risico nemen!!