Die starten trouwens zonder paarden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jorie schreef:Jolly, ga eens kijken op de site www.deronline.nl dat is de site van de Dutch endurance riders.
Kleintje schreef:Fasel... ik lees hier toch hele slechte dingen hoor, hoe jij je grooms behandelt.
Pfff, nog ff nachtje over slapen voordat ik weet of ik nog met Jorie meekom om je te helpen.
Maar goed, het is dat je me zo'n heerlijk lunchpakket hebt beloofd. Kaviaar, champagne, kippenpootjes en nog meer van al dat luxe spul. En natuurlijk kilo's chocola.
Ik denk dat ik gewoon daarvoor ga. Lunchpakketje innen en dan ga ik wel bij de finish staan kijken!
Daardoor schoten we een keer bijna een weg voorbij waarvan het naambordje niet helemaal te lezen is 
Ganna schreef:Ehm, de km's kloppen wel met onze auto... (Wil je die lenen? Grapje)enne je snapt toch wel dat het een indicatie is. Gelukkig konden jullie alles wel vinden!
Tot zondag
Het adres is Deventerweg 2a . Voor susan, je rijd van Nijverdal naar Ommen, op de brug naar links, bij het viaduct links de N348 op, naar Lemelerveld/Raalte. Eerste afslag rechts (met een P aangegeven) en dan zie je wel DER staan.
Voor grooms op onbekend terrein is het trouwens wel handig om het vrij naukeurig te doen; kost weinig moeite. De groomroute is verder overigens uitstekend beschreven !Ganna schreef:Het adres is Deventerweg 2a . Voor susan, je rijd van Nijverdal naar Ommen, op de brug naar links, bij het viaduct links de N348 op, naar Lemelerveld/Raalte. Eerste afslag rechts (met een P aangegeven) en dan zie je wel DER staan.

, afgelopen dinsdag liep Latoy nog echt super, niet moe te krijgen en dressuurmatig zelfs nog nooit zooo lekker voor mekaar geweest, woensdag had ze lekker weivrij en gisteren voelde ik het in de linkergalop, ik weet niet WAT ik precies voel, maar ze loopt gewoon niet lekker, ze plaatst haar rechterachterbeen niet onder de massa en ze kan de bochten niet maken. Nou, dit is ook niet iets wat bij haar past en rechtsom gaat alles wel super in de galop, ook in draf op beide handen niks te merken, ze loopt zelfs echt erg lekker! Maaar ik neem het risico niet om een eventueel beginnend "pijntje" even een handje te helpen door 73 km te gaan rijden. De stresspointtherapeute is gebeld en daar spreek ik zo snel mogelijk mee af, ik hoop dat Katwijk wel doorgaat, die hadden we ook maar voor de klasse 1 staan, dus hoop ik dat ik die wel kan rijden...