Is dus moeilijk om de weg kwijt te raken en je hoeft de route echt niet vantevoren uit je hoofd te kennen. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Is dus moeilijk om de weg kwijt te raken en je hoeft de route echt niet vantevoren uit je hoofd te kennen. Joltsje schreef:@bleustar, ik heb een mail ter bevestiging gekregen dat we ingeschreven staan (en daarna dat er iets niet klopte). heel snel afgehandeld dus. wij doen kennismakingsklasse onder het zadel. maar wel alle 3 lid van de knhs, misschien dat dat het is?
BlueStar schreef:Dank je Jet, ik wacht nog even rustig af, als Napie zo druk ik geweest met Enjoy the Ride dan komt het vanzelf wel goed. Ik kan me goed voorstellen dat de rest dan even op lager pitje komt te staan.
We hebben nog een maandje en er is me garantie gegeven dat we zo ie zo mee kunnen doen.
Napie schreef:Je mag trouwens met maximaal 5 tegelijk starten. Ik hanteer geen startlijst maar je moet je starttijd aanvragen na goedkeuring van de veterinair.
Er zijn twee hekken in de route. Als ik om kom in de vrijwilligers dan staat er iemand bij maar de ervaring leert anders. Je zal dan zelf de hekken moeten openen en sluiten. 1 hek is vlak bij een groomplaats dus kan je je groom het voor je laten doen.