gerritje schreef:Carla wat leuk dat je dit bij de Voorruiters organiseert. Ik kom iig kijken, misschien ook eens dit proberen.
Als vrijwilliger krijg je een goede indruk of TREC iets voor je is.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gilbey schreef:hihi, dat laat je nooit weten van te voren en blijft geheim voor iedereen tot er gereden word.
de ruiters mogen dat pas horen in de maproom en de toeschouwers pas achteraf
.
)
, komt allemaal wel goed

sanne_shelly schreef:Volgens mij valt alles te trainen hoor, maar Cody krijg ik ook absoluut niet in een langzame galop (en al helemaal niet buiten) maar bij Carla doet ze het prima.... *zucht* leerpaard...
Echt onwijs jammer dat ik die dag net op vakantie ga, maar misschien kan ik 'smorgens nog wel even langskomen, als het om 8 uur al begint ben ik toch nog niet onderweg naar Drenthe....
Kom ik iedereen hard aanmoedigen!!
. 
, toch?
. Paard deed het super goed
Elise95 schreef:Een equipe kan bestaan uit deelnemers boven de 16 jaar, of uit een persoon onder de 16 die onder begeleiding en verantwoording rijd van een volwassene dwz iemand boven de 18.
Elise95 schreef:Dan kan ik niet meedoen
(15 toch, of 16?). Dan moet je dus wel met iemand samen starten van ouder dan 18.
. Maar ik zou samen met een vriendin gaan, maar die is dan net nog 15 wordt een paar dagen later 16
.