(en mensen, waar is die ereboog? Die haag van mensen? Het scanderen? Ro-WAN! Ro-WAN! *gniffel*)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Fasel schreef:Als je nog geen lid bent AL dan moet je idd ind e kennismakingsklasse. We wachten wel op je bij de finish
Dynamiek, dan starten we met vier minuten verschil. Zien we je nog wel bij de start denk ik.
starten wij weer zowat tegelijk.
maken net over de finisch?

gerritje schreef:hi faseltje,
Succes zondag (iedereen die mee doet succes) hoe laat denk je dat jullie op de p/a zijn? Dan kan ik daar even komen kijken naar jullie zwart/wit combi. Ben benieuwd hoe marekje er nu uit ziet. Wie rijdt op wie?
Ik ga dus naar KWB zonder paarden, mmmm weet nu al dat als ik daar ben dat het weer behoorlijk kriebelt, ach nog even wachten, in Holten mag Uck weer.
. Leuk, Evert wil Marek graag even aan je laten zien. Hij is wel wat gestroomlijnder geworden en heeft een soort van spieren

Fasel"]
[quote="gerritje schreef:.
. Leuk, Evert wil Marek graag even aan je laten zien. Hij is wel wat gestroomlijnder geworden en heeft een soort van spieren