Voor Bridget doe ik wel een gelkinbeschermer aan de onderkant van de neusriem omdat ze anders haar kaak open heeft liggen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)Napie schreef:Speedy ziet er mooi uit, wat voor ras is dat?
Ik ben Nanda, rij mendurance klasse 2 met shetlanders. 1 in het span is klasse 3 startgerechtigd. Doel is dat we dit aankomend jaar met het hele span worden (1 klasse 2 netjes uitrijden) maar klasse 3 starten wordt hem niet meer: te weinig wedstrijden voor ons en 80 km is toch best wel een eind met korte pootjes.
Volgende week wordt ik 34. Mijn trainingsgebied is het Drents Friese Wold waar ik samen met mijn man ook de endurance en mendurance organiseer.
Ik rij in het zwart/geel.
maar helaas, erg verdrietig ben ik nu
dus gauw plaatsen......
je komt er niet zo makkelijk vanaf, zo van het staat in me profiel

Judith_ schreef:Napie, jij en je superponies zijn wat dat betreft toch wel mijn grote voorbeeld.![]()
![]()
Naast mijn draver heb ik nog een superleuk ponietje van 87 cm. Hij loopt zo heerlijk voor de kar, nog een paar jaar goed het mennen bevestigen (en wat vaardigheden ect. wedstrijdjes rijden) Ik hoop ooit de tijd te hebben om een net zo geweldig spanmaatje voor hem te vinden en uit te kunnen brengen in de mendurance.

, maatje "dikke kop" zeg maar...
fannetje schreef:Op stal hebben we een kruising Tinker x Engels volbloed staan, dat zou bij die van jou ook best kunnen.
kim345 schreef:Gaaf paard lijkt echt een reus ja!
Vind hem wel heel erg stoer!