Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Echter niet op de fiets 
Veel ritten worden op openbaar terrein verreden en fietspaden die langs de route lopen zijn dus vrij toegankelijk. Een deelnemer mag gewoon geen hulp krijgen onderweg behalve het aanreiken van water e.d. dus of je dat nou m.b.v. je fietsje of je auto doet is natuurlijk om het even. Dat men m.b.v. de kilometerteller zou kunnen bepalen hoe snel men gaat gaat natuurlijk ook niet meer op in dit tijdperk van GPS-jes e.d. 

) maar er staat geen groomroute op en ook geen groompunten. Ook in het boekje kan ik ze niet vinden. Met de groompunten die Mandy noemde ben ik wel wat geholpen, maar een handige route om naar die punten te komen (en naar andere mogelijke groompunten onderweg) heb ik nog niet gevonden.

dynamiek schreef:O ja ik heb nog een vraagje aangezien dit mijn 1e endurancewedstrijd is.
Normaal gesproken rij ik dynamiek altijd met pees- en kogelbeschermers, ik hoor veel dat mensen niet met peesbeschermers rijden met de endurance, omdat het zand zo gaat schuren in de peesbeschermers. De kogelbeschermers heb ik echt nodig. wat raden jullie mij aan, rijden met of zonder peesbeschermers
gerritje schreef:zit je niet op de der e-group ka? daar is iemand die kaartej kopieert en meeneemt af te halen op zondag ochtend. ik heb mijn kaart ook bij me, zaterdagavond ben ik er. kun je ook op kijken. Maar zelf een hebben is ook handig
. Maar ik heb gisteren die SBB/Falkplan-kaart gescoord waar ik het hierboven al over had (nr. 23, De Vuursche), en die is ook super! Alleen een kilometer van de bovenste lus valt erbuiten, maar dat is te overzien.