Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik keek alleen bij kk.
griebels schreef:Djilna schreef:Ga je 2 wedstrijden achter elkaar rijden met maar een week ertussen? Zelfde paard?
Was ik ook van plan als Liek die trap niet had gehad...
UHR 50km (als training met ong 11kmh) en Renkum 80km (ook met 11 a 12kmh)...
Daarna 2 weken rust!

. Maar.. hij heeft al eerder klasse II gelopen met Anita Lamsma, dus ik heb er alle vertrouwen in. Zijn grote vriend en tevens leider van de kudde mee, hoeft 'ie in ieder geval niet in z'n uppie! ladyjoy schreef:Of.. als je een nieuwere telefoon hebt die op windows draait, rungps.net! Kan je de afstand, snelheid etc allemaal bijhouden! Is ook een proefversie voor 2 weken gratis te downloaden
Griebels, ik moet nog afwachten hoe Ligaro reageert op een wedstrijd, daar het natuurlijk wel een stuk drukker is dan wanneer we gewoon met de trailer weg gaan en in een onbekend gebied gaan rijden (doen we nu gemiddeld 1x in de 2 weken namelijk. Maar.. hij heeft al eerder klasse II gelopen met Anita Lamsma, dus ik heb er alle vertrouwen in. Zijn grote vriend en tevens leider van de kudde mee, hoeft 'ie in ieder geval niet in z'n uppie!
Babybeertjes schreef:Wij gaan ook weer meerijden!
3e keer klasse 1, en we hebben er weer zin in! Hoop dat het weer niet te warm zal zijn. Net zo als dit weekend, daar zou ik wel voor tekenen.![]()
@wph1, hoe gaat het met je? Zit het er nog steeds niet in?
Jammer, anders konden we eens kennismaken