Zelf plassen tijdens wedstrijd

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Podiumzadel

Re: Zelf plassen tijdens wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 23:21

Hoe doen marathonlopers en de lopers van de avond vierdaagse het met de hoge nood? Daar staat ook niet op iedere hoek een toiletje. En ze hebben hetzelfde probleem.

Ik zoek in ieder geval ook een boom of een struik en die bekeuring nemen we er dan maar op de koop toe.

montiesmama

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 23:28

Voor een lange wedstrijd naar het toilet en daarna hoef ik echt de hele dag niet meer, zoveel vocht raak ik kwijt tijdens een endurancewedstrijd.
Later op de dag, na de rit ga ik flink drinken (isostar) om het vocht aan te vullen en dan komt de boel weer snel op gang. tijdens de rit neem ik in de vetgate een energy drankje.
Ik probeer altijd net zoveel te drinken dat ik geen hoofdpijn krijg, maar weer niet zoveel dat ik zit te klotsen...

Napie

Re: Zelf plassen tijdens wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 10:31

Afgelopen zaterdag was het weer zover: bij de PA moest ik al. Zit je net weer in zo'n periode van de maand dat ik sowieso om de haverklap moet. Opgehouden tot de finish. Daarna eerst de pony's verzorgen. Het deed zo'n pijn maar ik vond het belangrijker dat de pony's klaar waren. En dan gaan hun plassen!!!! Aaaaahhh... toen hielt ik het niet meer en vlak voor de nakeuring een sprintje getrokken naar het toilet.
Zo'n pijn in mijn blaas gekregen dat ik daarna elk half uur weer op de wc zat. Ai..