Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jet schreef:Onassa, ik weet niet of je ook op het endurance-forum komt, maar daar vragen ze inderdaad nog hulp voor deze rit. Ik heb het daar even vermeld dat je eventueel wilt helpen, ik hoop dat de organisatie even contact met je opneemt. Eigenlijk hoop ik natuurlijk dat je zelf kunt starten, maar als dat niet lukt, is de organisatie erg blij met je hulp!
Onassa schreef:Stuur me als je wilt anders even de link van het endurance forum.

Jeannine schreef:Ik heb me ook nog opgegeven op de valreep!
Zelf wilde ik graag korte klasse 2 rijden, maar omdat de voorbespreking best vroeg is ga ik dat niet redden helaas.
Mijn vader rijdt me en die moet al vroeg genoeg zijn bed uit. Jammer maar klasse 1 is ook leuk
Ik rij alleen, dus als er nog iemand gezelschap zoekt

kelz schreef:Ladyjoy balen joh,hopelijk pakt het nog positief uit zodat je als nog kunt starten!
ladyjoy schreef:kelz schreef:Ladyjoy balen joh,hopelijk pakt het nog positief uit zodat je als nog kunt starten!
Ik zag net dat de startlijst al online is en heb 2 mensen uit klasse I een bericht gestuurd (internet is oh zo handig, had ze allebei zo gevonden). Zij moeten namelijk allebei langs mijn stal richting LS en zag dat ze beide niet samen starten dus hoop dat er één van de twee mij op wil pikken!
kelz schreef:Ik zie nog geen start lijst van LS
Hilli schreef:kelz schreef:Ik zie nog geen start lijst van LS
Hier staat 'ie toch echt: http://www.sprengenrit.nl/index_files/nieuws.htm
(op de startlijst klikken geeft een PDFje)