Sprengenrit, Laag-Soeren

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 23:16

Nee hij heeft al wel weer heel wat gedaan en is niet echt moe te krijgen....
Dat is waar heel de stal ook zo vebaasd over is....een half jaar bijna niets gedaan en hij levert qua conditie nagenoeg niets in....alleen zijn mooie bespiering was helemaal weg,maar dat begint ook al weer goed bij te trekken.
Hoe gaat het nu met Blikkie dan??

En ohja...mocht ik niet mee kunnen doen, zou ik best iets vrijwillers willen doen....kan je je daar dan kort voor de tijd nog voor aanmelden of hoe gaat dat?
Al is het maar ergens hekken open maken voor de ruiters ofzo.
Ik wil gewoon de sfeer weer proeven.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 13:17

Onassa, ik weet niet of je ook op het endurance-forum komt, maar daar vragen ze inderdaad nog hulp voor deze rit. Ik heb het daar even vermeld dat je eventueel wilt helpen, ik hoop dat de organisatie even contact met je opneemt. Eigenlijk hoop ik natuurlijk dat je zelf kunt starten, maar als dat niet lukt, is de organisatie erg blij met je hulp!

elmo1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 14:27

ik kan ook zelf niet meerijden en heb me op gegeven als vrijwilliger, ik begreep inderdaad dat ze nog mensen kunnen gebruiken,
ik maak er meteen een weekendje van, blijf van vrijdagavond tot zondag ochtend en slaap op de manege :D

kelz

Re: Sprengenrit, Laag-Soeren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-10 22:06

kan iemand mij vertellen of ik nog een bevestiging krijg van mijn inschrijving voor de kennismakingsklasse ?

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 16:21

Volgens mij krijg je daar geen aparte bevestiging van. Maar als je er zeker van wilt zijn dat hij is binnen gekomen zou ik gewoon even mailen ;)

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 22:29

Jet schreef:
Onassa, ik weet niet of je ook op het endurance-forum komt, maar daar vragen ze inderdaad nog hulp voor deze rit. Ik heb het daar even vermeld dat je eventueel wilt helpen, ik hoop dat de organisatie even contact met je opneemt. Eigenlijk hoop ik natuurlijk dat je zelf kunt starten, maar als dat niet lukt, is de organisatie erg blij met je hulp!

Hoi jet,

Ik kan daar op de een of andere manier nooit inloggen, dus kom er nooit.
Ik zal vast wat fout doen hoor.
Maar ik ga toch proberen hem te rijden, Net wat Djilan al zegt, al is het dan maar met 9km/uur
Drop is al aardig op conditie.
Gister weer van Laag-Soeren naar Rheden gereden (met Onassa er ook bij, daar ben ik nog steeds apetrots op want zij heeft bijna 4 jaar niets gedaan vanwege haar kissing spines) en het ging weer moeiteloos, geen spoortje van vermoeidheid of wat dan ook.
Het word dan de aankomende tijd wat meer trainen om langere stukken te draven.
Nu is het echt nog stappen, draven en galopperen.
Stuur me als je wilt anders even de link van het endurance forum.

Ingerr

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 10:42

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-10 11:03

Als het goed is, is het gelukt me opnieuw aan te melden op het endurance forum.
Ook heb ik Ronald Nijhoff nog even een mailtje gestuurd en mijn aanmelding was goed aan gekomen.
Blijkbaar ben ik met mijn warrige kop de bevestigings mail kwijt geraakt.
Ik ga er toch voor en mocht het niet, dan wil ik een vrijwillige bijdrage leveren indien gewenst.

Jeannine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 17:26

Ik heb me ook nog opgegeven op de valreep!
Zelf wilde ik graag korte klasse 2 rijden, maar omdat de voorbespreking best vroeg is ga ik dat niet redden helaas.
Mijn vader rijdt me en die moet al vroeg genoeg zijn bed uit. Jammer maar klasse 1 is ook leuk :-)

Ik rij alleen, dus als er nog iemand gezelschap zoekt :-)

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 17:44

Ik zit nog te twijfelen. Heb me al wel opgegeven en betaald maar rijgenootje is afgelopen zondag in Renkum afgekeurd dus wrs kan zij deze rit ook niet rijden (tenzij het een misstap was, afgelopen zondag maar dat is deze week nog afwachten). Ik ben helaas helemaal afhankelijk van haar ivm vervoer, had wel bedacht dat ik hem wel in m'n eentje wil proberen te rijden maar ze wil, als zij weer niet kan rijden, mij liever ook niet groomen (en daarbij dus ook het vervoer doen) omdat ze hier zo van baalt, zelf niet te kunnen rijden.

Zelf helaas geen E-rijbewijs (wil hem wel halen maar dan zit ik nog met het feit dat ik geen auto met trekhaak en een trailer heb) en ook geen andere mensen op stal die me zouden kunnen brengen/halen.

indybeauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 21:51

Als ladyjoy gaat, ga ik er weer lekker groomen. dus hopen dat er vervoer is en dan weer lekker genieten

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 21:52

Heee, zien jullie, ik heb al wel een goede groom! Maar.. geen vervoer waarschijnlijk.

kelz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-10 17:38

Ladyjoy balen joh,hopelijk pakt het nog positief uit zodat je als nog kunt starten!

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 21:40

Jeannine schreef:
Ik heb me ook nog opgegeven op de valreep!
Zelf wilde ik graag korte klasse 2 rijden, maar omdat de voorbespreking best vroeg is ga ik dat niet redden helaas.
Mijn vader rijdt me en die moet al vroeg genoeg zijn bed uit. Jammer maar klasse 1 is ook leuk :-)

Ik rij alleen, dus als er nog iemand gezelschap zoekt :-)

ben bang dat ik dat ook niet ga redden, maar ga toch echt wel klasse II kort rijden. misschien dat ze iets voor de "laatkomers" kunnen regelen ;)

wij zullen met Adami en Sera aan start komen, voor de puppy haar 2e klasse II rit. ben benieuwd :D

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 00:01

kelz schreef:
Ladyjoy balen joh,hopelijk pakt het nog positief uit zodat je als nog kunt starten!

Ik zag net dat de startlijst al online is en heb 2 mensen uit klasse I een bericht gestuurd (internet is oh zo handig, had ze allebei zo gevonden). Zij moeten namelijk allebei langs mijn stal richting LS en zag dat ze beide niet samen starten dus hoop dat er één van de twee mij op wil pikken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 07:54

Heb het zelfde, weet niet of ik de voorbespreking ga redden voor de korte klasse II. Maar ga geen andere klasse rijden omdat ik de voorbespreking mogelijk mis :D

Mijn rug is weer goed (genoeg) om in ieder geval de klasse twee uit te rijden. Dus wij gaan volgende week ook van start.

kelz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-10 10:44

ladyjoy schreef:
kelz schreef:

Ik zag net dat de startlijst al online is en heb 2 mensen uit klasse I een bericht gestuurd (internet is oh zo handig, had ze allebei zo gevonden). Zij moeten namelijk allebei langs mijn stal richting LS en zag dat ze beide niet samen starten dus hoop dat er één van de twee mij op wil pikken!

Ik zie nog geen start lijst van LS ;(

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 11:46

Karrimh schreef:
wij zullen met Adami en Sera aan start komen, voor de puppy haar 2e klasse II rit. ben benieuwd :D

Ik ben ook heel benieuwd :D

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 12:36

Ik heb me zojuist afgemeld |(

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 12:36

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 13:54

Ik heb hem ook al geonden hoor!

Ik moet om 9.41 starten, is ideaal met 8.30 voorbespreking, daarna lekker keuren en dan rijden maar.... :D

kelz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-10 22:16

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 22:43

Ik zou om 11.45 starten , nummer 32.
Misschien toch voor spek en bonen mee rijden als ik beter mag zijn rond die tijd....dan maar niet voor de tijd, maar voor de gezelligheid en kan altijd stoppen als het niet meer lukt.

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 12:31

griebels schreef:
Karrimh schreef:

Ik ben ook heel benieuwd :D

anders ik wel, maar ik weet het stiekem wel hoor :P

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 12:53

Donna, vind je 3 wedstrijden in 4 weken waarvan 2x een klasse II niet wat veel voor zo'n jonge pony? Als ze nou 8 of 10 zou zijn zou ik deze vraag niet aan je stellen trouwens...