We hadden het over het weer.

Ik reed op een bruine (bijna) arabier samen met een vos (geschoren) kwpn merrie.
Ik ben erg benieuwd naar de foto's. Lijkt me heel leuk!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Smoske schreef:@Prairy: ik denk wel dat ik jou gezien heb, ik reed in een groepje van 3, allemaal zelfde blauw dekje (haflinger/groot donker paard en ikzelf op een vosmerrie/paint ) Maar ik kan me voorstellen dat je je dat niet meer herinnert!Moest je een foto van ons er tussen hebben zitten zou ik het wel leuk vinden!
Smoske schreef:@Prairy: ik denk wel dat ik jou gezien heb, ik reed in een groepje van 3, allemaal zelfde blauw dekje (haflinger/groot donker paard en ikzelf op een vosmerrie/paint ) Maar ik kan me voorstellen dat je je dat niet meer herinnert!Moest je een foto van ons er tussen hebben zitten zou ik het wel leuk vinden!
) maar even snel 2 haflingers herinneren, een met geweldige manen en staart (met een jongen erop, maar die reed dus alleen), en 1 met een hartje op zn bil
Die reed wel samen met anderen.
Wát een wind was er seg!
Stond de hele dag op de vetgate geplakt dus heb er wel wat van meegekregen
Gelukkig hadden we de tent waar we af en toe in konden gaan staan, maakte toch een verschil ...
Weet alleen nog niet of ik dat nog vanavond ga doen of morgen .. ik verwacht het 2e
Dus nog even geduld
Prairy schreef:Ik was foto's aan het maken bij de controlepost (roze fleecejack, vrij herkenbaar denk ik zo), maar ben er nog niet uit hoe/waar ik die het makkelijkst bij degene krijg die ze hebben willen
Krijg je met amateurfotograaf he
Weet niet wat gebruikelijk is met dit soort dingen (copyright etc
)
Donna, van jou heb ik zeker foto's en van iemand met zn lieveheersbeestjecap kan ik me ook herinneren.
Ik groom in NL en BE, en in NL (misschien internationaal?) is het gewoon dat je je nummer roept, maar in BE schijnbaar niet. Dat roepen was wel makkelijk overigens
Bij sommige was het soms best lastig om het nummer te ontcijferen 
Nog even geduld dus

Die is dus vanaf de vetgate (je weet wel, daar aan de tent ..) getrokken 
(neen, weet niet of ik aan het werk was, maar heb mijn camera rond 10.30u weggelegd omdat ik het idee had dat alleen de anderen aan het werken waren
). Prairy schreef:Ik was foto's aan het maken bij de controlepost (roze fleecejack, vrij herkenbaar denk ik zo), maar ben er nog niet uit hoe/waar ik die het makkelijkst bij degene krijg die ze hebben willen
)
Donna, van jou heb ik zeker foto's en van iemand met zn lieveheersbeestjecap kan ik me ook herinneren.
Mooie foto samen met Danny en zijn draver, heb je er nog van ons? 

Inn schreef:Prairy schreef:Ik was foto's aan het maken bij de controlepost (roze fleecejack, vrij herkenbaar denk ik zo), maar ben er nog niet uit hoe/waar ik die het makkelijkst bij degene krijg die ze hebben willen
)
Oeps mijn gele fluobollen op mijn helm vallen blijkbaar goed op. Ik wou een opvallende helm maar met al die verschillende kleuren getuig (elk paard andere kleur) koos ik maar voor een zwarte en heb er wat fluo stickers opgekleeft. Nu lijkt hij inderdaad op een lieveheersbeestje.Mooie foto samen met Danny en zijn draver, heb je er nog van ons?
Prairy schreef:KloptIk groom in NL en BE, en in NL (misschien internationaal?) is het gewoon dat je je nummer roept, maar in BE schijnbaar niet. Dat roepen was wel makkelijk overigens
Bij sommige was het soms best lastig om het nummer te ontcijferen
Ben ze aan t uploaden met PicasaNog even geduld dus