WendyBZ schreef:

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LovesSam schreef:
XxJustinexX schreef:Ik heb het nog nooit gedaan maar ik zit te kijken naar die van Heilo, dat is lekker in de buurt, en het klopt toch dat je 1x mee mag doen als 'uitprobeer?' net als impulsrubrieken van de KNHS? Het klinkt allemaal erg leuk. Maar ik heb dus gewoon nog helemaal geen ervaring met de POR.. en ook niet echt een rijmaatje of iemand die al eerder trec gestart heeft. Dus dat wordt nog even goed nadenken.
XxJustinexX schreef:Neemt niet dat ik gewoon nog geen ervaring heb, en het meer de vraag was of het leuk is om eens een keertje te proberen. Vooral de POR is een onderdeel waar ik een beetje tegenopkijk aangezien ik een totale ramp ben met kaarten en routes
piecon schreef:Die kan dit jaar misschien zo maar doorgaan, alleen vanaf de andere kant
piecon schreef:Die kan dit jaar misschien zo maar doorgaan, alleen vanaf de andere kant
Mickey schreef:piecon schreef:Die kan dit jaar misschien zo maar doorgaan, alleen vanaf de andere kant
Dat zou wel erg fijn zijn
Ik vind TREC erg leuk, maar mijn voorkeur gaat uit naar eendaagse wedstrijden.
Tweedaagse vind ik in mijn geval eigenlijk teveel in combinatie met gezin en werk.
Vanuit jullie is inderdaad ook fijn Blingh!
Ik blijf graag op de hoogte (en dan hopen dat het niet samen valt met een pony-wedstrijd van dochterlief)
LovesSam schreef:Let dan wel op met het verschil tussen TREC wedstrijden van de TREC Club Nederland en wedstrijden van de NHAV wat dit is niet gelijk namelijk
LovesSam schreef:Let dan wel op met het verschil tussen TREC wedstrijden van de TREC Club Nederland en wedstrijden van de NHAV wat dit is niet gelijk namelijk