Bij de set die ik op de site heb natuurlijk wel, zou een beetje vreemd zijn om dit als set te verkopen als ze niet samenwerken
[/quote]dan is dit vernieuwd,want een paar jaar geleden werkte dat nog niet samen
dat is wel mooi!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gebruiken jullie hem ook tijdens de wedstrijden?
iana schreef:Tja ik zit met draadjes maar iemand die ik ken (rijdt de 90 km) gebruikt de elektroden zoals je ze krijgt en plaatst deze aan de linker kant tss singel en paard. (dezelfde plaats als waar ze manueel bij de vet naar het hart luisteren.)
Ik ben te snel geweest met een ombouwset te kopen.
groetjes!!!
iana schreef:OK @loffy...hier nog wat info ivm elektrodes
je kan de borstband dus tussen singel en paard plaatsen (dus zonder de elastiek) MAAR deze verschoof wel na 30 km rijden.
Deze persoon gaat nu proberen om de elektroden bloot te maken en een systeem uit te dokteren zodat ze alles kan vastmaken aan de binnenkant van de singel.
Als ik het verhaal nu hoor ben ik toch wel blij met mijn "dure" ombouwset.
Ik zit dan wel met draadjes maar deze hebben ons nog nooit gestoord
ik zal voorlopig dan de eerste 29 km rijden, afstappen, bijsingelen en dan zitten we weer goed 

maar zie toch liever de ronde die ik dan net heb gedaan...zal waarschijnlijk ergens één of andere instelling zijn waar ik nu net overheen kijk...iemand? Loffy schreef:Zondag gaan we een rit doen van een dikke 30 km, ik verzin er wel iets op