Swinth schreef:Wij gaan weer klasse II proberen
gaat vast goedkomen.........
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

biancavos schreef:tot nu toe rij ik elke keer ongeveer rond de 10 km per uur, langzamer vind ik nooit een probleem als het maar boven de 9 blijft.
(buiten tijdsverlies met verkeerd rijden, hebben we ook nog tijd stilgestaan, al kaartlezend, mensen vragend etc. dus ruim 10.17 km/u.) kennedyl schreef:Ik start ook 1 klasse.
Amber, ik ga af en toe ook "vreemd" vanuit de SGW. De sfeer is heel leuk! Echt een aanrader. Meestal hebben ze dan ook wel hier genoeg conditie voor als ze al een cross makkelijk uit lopen...
Groetjes Karin
kennedyl schreef:Ik start ook 1 klasse.
Amber, ik ga af en toe ook "vreemd" vanuit de SGW. De sfeer is heel leuk! Echt een aanrader. Meestal hebben ze dan ook wel hier genoeg conditie voor als ze al een cross makkelijk uit lopen...
Groetjes Karin
Helemaal zin inAmber_ schreef:kennedyl schreef:Ik start ook 1 klasse.
Groetjes KarinHelemaal zin in
SGW is al leuk, dus erg benieuwd !
Verwacht met Fjordy idd niet al te veel problemen, met cross heeft hij altijd super snel goede hartslag.
Boobs knapt alweer hard op gelukkig
_Fer_ schreef:Ik heb afgezegd
bo heeft drukplekken (naja plekjes... heel ernstig is het NOG niet) van d'r zadel...
Ga nu op zoek naar een nieuw zadel en bo staat vanaf vandaag fulltime op het land
ik kom wel vrijwilligen...
Suzan_bobar schreef:Ik heb hetzelfde probleem, echter hersteld mijn pony zich erg snel. Afzeggen kan altijd nog. Ik train hem nu aan de fiets en als het na het weekend beter lijkt, ga ik op zoek naar een goed testzadel. Dus wie weet kan ik gewoon rijden met een testzadel en als ik een goed zadel voor zowel mijn paard als mijzelf heb gevonden ga ik er weer een kopen
Morgen ga ik divoza bellen is kijken of hun wat hebben...