Troelaatje schreef:ik heb me helaas af moeten melden ivm de peesblessure van roëla.. balen..![]()
maar dames jullie allemaal veel succes en vergeet niet te genieten he!!!
Wat jammer joh!
Ik mag ook mee naar Kootwijk! Als groom welteverstaan!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Josfoto schreef:Jorie schreef:Ik ben startnummer 301. Je e-mail adres heb ik ook nog wel. Moet je hem alleen zelf even uitprinten dus. Ik hoop dat ie een beetje goed overkomt na het scannen.
Ik weet niet of het me vanavond nog gaat lukken (ben nu mobiel aan het internetten bij de knollen) morgen zeker niet maar maandag uiterlijk moet wel lukken.
is goed
Wij hebben ook als goal de 11 uur voorbespreking.
Elpharo schreef:Josfoto schreef:
Enne Bianca- ik houd mijn ogen open hoor! Op zoek naar jou en je moeder en je ponyWij hebben ook als goal de 11 uur voorbespreking.
Wat ik me nou afvraag. Als ik nou naar de voorbespreking ga om 11 uur, heb ik dan daarna nog genoeg tijd om te keuren, tijd aan te vragen en te starten? Ja toch wel? Ik vind het altijd een beetje sneu om eerst te keuren, dan paard weer op de trailer en dan naar de voorbespreking te gaan...
Wie weet het...volgens mij zag ik dat je tot 13 uur ofzo kan starten...dus zou wel ok moeten zijn toch??
Djilan schreef:De punten in Kootwijk zijn echt niet lastig te vinden hoor met het kleurenkaartje erbij. Kom op mensen, niet alles hoeft toch voorgekauwd te worden?
maargoed ik had dus geen idee dat je die dus zelf moet zoeken en met een groom die slecht is in kaart lezen word dat dus erg lastig
.
.
zaterdag