wie gaat er naar Kootwijk??? 18-4

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 11:40

Troelaatje schreef:
ik heb me helaas af moeten melden ivm de peesblessure van roëla.. balen.. ;(

maar dames jullie allemaal veel succes en vergeet niet te genieten he!!! ;)

Wat jammer joh!

Ik mag ook mee naar Kootwijk! Als groom welteverstaan! :D

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 14:22

Josfoto schreef:
Jorie schreef:
Ik ben startnummer 301. Je e-mail adres heb ik ook nog wel. Moet je hem alleen zelf even uitprinten dus. Ik hoop dat ie een beetje goed overkomt na het scannen.

Ik weet niet of het me vanavond nog gaat lukken (ben nu mobiel aan het internetten bij de knollen) morgen zeker niet maar maandag uiterlijk moet wel lukken.

is goed ;)

Is het allemaal gelukt? Ik wil m ook met liefde inscannen hoor...laat maar weten als het niet lukt op de een of andere manier. Ik heb er wel zin in hoor! Ziet er ook uit als een leuke route.

Enne Bianca- ik houd mijn ogen open hoor! Op zoek naar jou en je moeder en je pony :P Wij hebben ook als goal de 11 uur voorbespreking.

Wat ik me nou afvraag. Als ik nou naar de voorbespreking ga om 11 uur, heb ik dan daarna nog genoeg tijd om te keuren, tijd aan te vragen en te starten? Ja toch wel? Ik vind het altijd een beetje sneu om eerst te keuren, dan paard weer op de trailer en dan naar de voorbespreking te gaan...

Wie weet het...volgens mij zag ik dat je tot 13 uur ofzo kan starten...dus zou wel ok moeten zijn toch??

Everyone

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 19:54

ik ga met mijn moeder mee groomen

Sjolvir

Re: wie gaat er naar Kootwijk??? 18-4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 20:26

Ik ga proberen zo vroeg mogelijk voor te keuren, voor te bespreken en te starten.
Weet niet of dat gaat lukken, want ik ben groomloos.
Maar mijn paard heeft niets met mooi weer (lees = is dan niet vooruit te branden) dus probeer het mooie weer voor te zijn.
Dan maar vroeg opstaan.

araber

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 13:10

kan iemand de routekaart voor de klasse 2 62km voor mij inscannen? heb me wat later ingeschreven en hij gaat nooit meer op tijd aankomen ;)

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 16:28

ON LINE, de route kaarten bij deronline.nl!!!

Josfoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 18:23

Weet iemand mss hoe de route loopt?
Gaan we linksom of rechtsom vanaf de start op de kaart gezien? :o

biancavos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 18:51

Elpharo schreef:
Josfoto schreef:

Enne Bianca- ik houd mijn ogen open hoor! Op zoek naar jou en je moeder en je pony :P Wij hebben ook als goal de 11 uur voorbespreking.

Wat ik me nou afvraag. Als ik nou naar de voorbespreking ga om 11 uur, heb ik dan daarna nog genoeg tijd om te keuren, tijd aan te vragen en te starten? Ja toch wel? Ik vind het altijd een beetje sneu om eerst te keuren, dan paard weer op de trailer en dan naar de voorbespreking te gaan...

Wie weet het...volgens mij zag ik dat je tot 13 uur ofzo kan starten...dus zou wel ok moeten zijn toch??

Dan heb je ongeveer dezelfde planning als ons, 11 uur voorbespreking, dan voorkeuren en dan starttijd aanvragen, kan het zijn dat we na elkaar moeten starten :+

Ik heb sinds gister een nieuw bitje voor frank, hij reageerde hier erg goed op (lees stond gelijk stil als ik er ook maar iets teveel aan zat), hopelijk is hiermee alvast een groot deel van ons controleprobleem opgelost.
Ik reed altijd met hack maar daar loopt hij gewoon dwars doorheen.

biancavos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 19:07

Josfoto schreef:
Weet iemand mss hoe de route loopt?
Gaan we linksom of rechtsom vanaf de start op de kaart gezien? :o

Als je naar de km-aanduiding kijkt dan zie je dat je na de start linksaf moet en het rondje rechtsom is.

Josfoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 19:31

Ok bedankt ;)

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 20:05

wij zijn er niet bekend en het is voor mij de 2e x maar nou vroeg ik me af hoe zit het met je groom punten want bij katwijk had je een preciese route voor grooms maar hoe vinden onze grooms nu de juiste plekken????

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 20:21

Zelf bedenken en goed op de kaart kijken.

Het is nog maar sinds kort dat de meeste wedstrijden een uitgeschreven beschrijving hebben. En dan nog, je mag altijd (mits de ruiterregels en bos regels en verkeersregels het toe laten) zelf groompunten verzinnen. Kwestie van op tijd rond de tafel met je grooms.

Maar bij klasse 1 is dat nog niet echt heel erg van belang. Als ze er maar zijn op de P/A.

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 21:54

Oeh Bianca, ik hoop ook dat het gaat werken! Zou wel bijzonder fijn zijn denk ik! Nou, ik denk dat we je dan zaterdag wel tegenkomen

Ik zag trouwens in het boekje wel dat het eerste groompunt wel soort van beschreven staat, de rest niet. Nu ja, maar hopen dat het niet te warm wordt....

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 10:01

De punten in Kootwijk zijn echt niet lastig te vinden hoor met het kleurenkaartje erbij. Kom op mensen, niet alles hoeft toch voorgekauwd te worden? ;)

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 11:09

Djilan schreef:
De punten in Kootwijk zijn echt niet lastig te vinden hoor met het kleurenkaartje erbij. Kom op mensen, niet alles hoeft toch voorgekauwd te worden? ;)

Ik voel me lichtelijk aangesproken O:) maargoed ik had dus geen idee dat je die dus zelf moet zoeken en met een groom die slecht is in kaart lezen word dat dus erg lastig :D
Maargoed wij gaan donderdag even kijken of we ze kunnen vinde ;)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 11:19

Het valt mij, en ik denk meer mensen van de 'oudere garde' op dat er de laatste 2 jaar vaak geklaagd wordt als er geen uitgeschreven groomroute beschikbaar is. Zo'n kant en klare beschrijving moet echter echt als luxe gezien worden, een cadeautje van de organisatie. Net als de super goed uitgezette routes. In NL worden we echt mega verwend.

Het is juist leuk om zelf een beetje te moeten zoeken en op de kaart te kijken waar je heen moet.

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 11:21

Misschien heb je daar ook gelijk het punt Djilan...
De nieuwe garde zeg maar, weet ook niet beter dan dat standaard erbij hoort.
Wij weten dat het een cadeautje is, maar hun niet...

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 11:24

Ik moet eerlijk zeggen dat ik alleen katwijk heb gereden en omdat er daar dus een route bijzat ik dacht dat dat zo hoorde.
Ik hoop dat we donderdag de punten kunnen vinden en tja zo niet jammer dan dan hoop ik dat ze gewoon bij de P/A staan.

@Djilan: zoeken op een kaart is leuk als je kan kaart lezen :D ;)

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 11:26

Door te doen leer je het ook ;)

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 12:06

ja dat is zeker waar nou we zullen zien....:D

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 12:36

overigens ik ben als het goed is nummer 8 mocht iemand 4 gestoorde wijven zien met een pony een bruine een donker en een trekpaardtype met haflinger kleur spreek ons dan ff aan wij zijn erg benieuwd of we zelf nog bokkers gaan herkennen....
Ps we bijten wel:D

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 12:36

Stom ik heb de startlijst wel gezien maar weet mijn startnr niet eens! Niet op gelet :+

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 12:48

Nou, ik ben geloof ik wel van de "ouwe garde" te noemen en ik ben ook erg blij met een groomroute hoor!
Ben zelf erg slecht in kaartlezen. Gelukkig rij ik meestal zelf en kan mijn groom wel kaartlezen, maar als ik voor iemend anders groom ben ik echt blij met een duidelijke groomroute!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 12:50

Of een duidelijke kaart, of anders een groomroute ter ondersteuning. Met een slecht leesbare kaart zonder groomroute is het ernstig behelpen inderdaad..

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 14:30

Ik nieuwe garde en blond.
Heb geen problemen met route voor grooms, aangezien ik geen groom heb :( .

Staat er water bij de PA?
Meende van iemand te horen dat dat verplicht was, dan kan ik daar namelijk hervullen :D .
Anders moet ik wel heel veel meenemen te paard.

Hoorde dat het max 15 graden werd *\o/* zaterdag
(sorry voor de zonaanbidders!)