polar S 625X hartmeter

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mindful

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-09 13:05

Sin schreef:
Gisteren heb ik hem goed doorgewerkt, en toen hij begon te zweten kreeg ik al meer normale waarden. En ik zag ze ook zakken bij het uitstappen, dus dat ziet er al beter uit!

Deze keer is het ding ook op z'n plaats blijven zitten, maar 'k ga toch nog wat verstelwerk doen, en misschien nog een extra bandje aanzetten ofzo (ik vind wel iets :D)

Die gel ga ik ook eens proberen.. naar het schijnt werkt dat ook met goedkope haargel?

Ja dat kan kloppen maar je moet eens verder zoeken op dit forum want ik heb ergens hier gelezen dat je moet opletten met de samenstelling...niet alle gel zijn goed
Ben blij voor je dat het gelukt is :D

NJD

Re: polar S 625X hartmeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 21:52

Ik heb waarschijnlijk een domme vraag, maar ik kan het nergens vinden. Hoe kun je een Garmin Forerunner 305 dan ombouwen voor het paard? Met die ombouwset, maar als ik het goed begrijp ook op andere manieren met langere banden. Maar hij heeft toch de twee elektroden aan hetzelfde bandje zitten? Bedankt voor de reactie!

mindful

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-09 12:22

JeslerD schreef:
Ik heb waarschijnlijk een domme vraag, maar ik kan het nergens vinden. Hoe kun je een Garmin Forerunner 305 dan ombouwen voor het paard? Met die ombouwset, maar als ik het goed begrijp ook op andere manieren met langere banden. Maar hij heeft toch de twee elektroden aan hetzelfde bandje zitten? Bedankt voor de reactie!

Ik heb mijn ombouwset bij Goedhard.nl gekocht maar voor je dit doet moet je hem eerst eens proberen zonder om te bouwen!!
Je plaatst hem tussen je singel en je paard (deze plaats goed bevochtigen) aan de linker zijde van je paard.
Ik ken iemand die de 90 km rijdt en hem zo gebruikt zonder om te bouwen...je moet wel het juiste plekje vinden.
Dezelfde plaats als waar de veearts luistert

Ik heb de mijne omgebouwd...werkt super goed maar dan zit je met 2 draden die verbinding maken en 180 euro armer, als je het zo kan oplossen is het draadloos :Y)