Wat is indoor endurance?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Wat is indoor endurance?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 15:11

Dat word een hele grote bak zoeken dan...

Cloud heeft nog even vakantie maar dan beginnen wij ook weer. Heerlijk dat het indoor seizoen weer begonnen is Haha!

Jamika

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 17:21

Napie schreef:
Komt er ook een indoor mendurance? Dan is er trouwens wel een 30x60 bak nodig anders wordt het wel krap wenden. Helaas kan je maar met max 8 combi's in de bak anders wordt het carrousel rijden

In Leeuwarden (nou ja, Wergea) hebben we straks een 25x90 bak...en ook nog mooi in de buurt voor jullie Knipoog Komen wij in de zomer weer outdoor starten in Appelscha!

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 14:22

Hier meld zich nog een locatie voor de indoor endurance en mendurance! Onze RV heeft 2 20x60 bakken die met elkaar verbonden zijn, je kunt dus hele mooie rondjes sturen. Inhalen kan dan niet bij de doorgangen, maar daar is rondom de doorgangen nog wel ruimte voor. Laat me maar weten of iemand het wat vind, dan gaan we het organiseren! Ik heb er zin in, het indoor seizoen is weer los!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 15:42

Ideaal, lekker grote rondjes en makkelijk even een ander figuurtje rijden Ja

En die doorgangen zijn ideaale groompunten niet waar?

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 15:58

Nou, bij die doorgangen zal het wat krappig worden denk ik als iedereen dar gaat stoppen. Ik denk dat de lange zijden daar beter geschikt voor zijn eigelijk, daar is nu extra veel ruimte voor omdat je in 1 bak niet meer heen en terug gaand verkeer hebt, maar alleen 1 richtingsverkeer hebt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 18:51

Hmm dat is waar, maar het is wel een mooie plek om tussentijds even het water en de flessen neer te zetten staat het niet zo in de weg.

Hoewel, met een sprinkelsysteem is er weinig koelwater nodig

patries88r

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 21:34

Clown Clown Clown Clown Clown Clown Clown Clown Clown jaja rondjes rijden lol

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 22:21

staan er dan ook verkeersregelaars bij de doorgangen? Zal Tjo weer ff scheren nu de laatste outdoor gereden is voor ons, kunnen we fijn indoor verder gaan ROFL

Sash

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 23:14

ja een verkeersregelaar is wel een must als het zo krap is bij die doorgangetjes.
nou ik ben ook van de partij hoor. onze eerste indoor endurance Knipoog ik ben al hard aan het trainen met pim

Navy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 14:55

Ik zit met een dilemma. Ik wil graag mijn kwalificatie bij elkaar rijden voor het Indoor-A-kader. Maar daarvoor moet ik minstens een CEI-Indoor*** hebben gereden. Maar in maart begint het Outdoorseizoen alweer.

Weet iemand wanneer de CEI-I's gepland staan voor dit seizoen? Dan kan ik even om de tafel gaan zitten.

Overigens hoorde ik laatst dat ze in Alaska nu een nieuwe methode hebben gevonden. Omdat het daar bijna altijd vriest, en ze dus met bevroren grond te kampen hebben, hebben ze outdoor endurance afgeschaft. De Indoors zijn daardoor veel populairder en drukker en dat hebben ze opgelost door de eerste flat-manege aan te leggen. Een hoge manege met in het midden een schuine zandweg die naar boven loopt. Op deze manier kan er op 3 verdiepingen gereden worden en hoeft er ook niet één ronde gereden te worden, maar dus 3 verschillende. Variatie in de ronden is aangebracht door de muurschilderingen. Bos, strand en sneeuwlandschap. Ik geloof dat ze hier het WK-IndoorEndurance willen houden.

Sash

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 21:40

wauw wat ingenieus zeg! wel zwaar klimmen dan met die zandweg, dan moet je de bilspieren maar vast gaan trainen! waarom zou je dan eigenlijk ooit nog outdoor gaan rijden als je strand bos en sneeuw bij elkaar hebt!

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 21:41

En geen last meer van regen en / of onweer !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 18:36

Pff waarom hebben ze dan outdoor bedacht als het ook zo kan?

Ideaal dat klimmen met mijn berggeit Haha!

Jamika

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 18:37

Wordt de baan ook tussentijds gesleept?

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 17:19

Morrie schreef:
Afbeelding

aan de kant, de bak wordt gesleept......

he that's me, aan het bakslepen! Morrie krijgt ook altijd extra punten omdat hij naast het indoor endurancen ook nog de bak sleept.
Cool

mede daardoor is hij nu klasse II

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 18:20

dank jullie wel! mijn dag is weer goed!! ik wacht al zo lang op deze mogelijkheid, echt geweldig! Ik ga mijn paard meteen omscholen Clown

Selket

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 09:46

Huilen van het lachen denk dat ik ook maar heel hard ga trainen om ooit met indoorendurance mee te kunnen doen Clown

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 10:24

Sta niet op een stal met binnenbak en huren van een bak is zeer prijzig bovenop mijn hoge stalgeld. Baal wel dat ik nu niet om kan scholen maar ja wie weet ooit.

Jamika

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 23:57

Waar kan ik de kalender vinden? Ik heb al gekeken bij DER-online en bij de KNHS maar kan 'm niet vinden Boos!