Maddox ging super, zeker zo voor de 1e keer!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

heeft er iemand nog foto's gemaakt van nr 92?
Merens schreef:hey Horssie! die heb ik wel gezien ja! waarom heb je niet even geschreeuwd?
Ja Irsa; als je em goed uitgereden hebt kreeg je een diploma. Heb je wel je vet karat terug? Anders zou ik gewoon even bellen.
haha 
* ik had lyngvi nog een super massage gegeven haha
Eigenlijk wist ik het al toen ik op de p/a afstapte. Roskur had het zwaar en ik kon het zien, ik voelde me zo'n dierenbeul. Ik ga NOOIT meer met iemand (Irsa in dit geval, Roskur zat boven z'n eigen tempo maar hij liep echt super en had er veel plezier in...) mee rijden als ik ooit nog een endurance wedstrijd ga rijden. Ik schrok echt van die waarde, na 2 km aan de lange teugel stappen had hij iets van 82!! En na 10 minuten nog steeds 64, en een temperatuur van 39.5. Ik had me nog ingehouden (ik HAAT huilen als er anderen bij zijn, dus ik verstopte me maar in Roskur's manen) maar ik kon er echt niet meer tegen, ik voelde me zo ongelofelijk schuldig tegenover Roskur... Hij zit ook al een beetje in z'n wintervacht en hij was helemaal bezweet en moe, ik had gewoon rustiger aan moeten doen en op zijn eigen - superslome - draftempo moeten zitten. Wat ik de volgende keer, als het hopelijk of minder warm is, of Roskur z'n zomervacht (nog) heeft, ook zeker ga doen. Het is definitief, ik heb geen talent voor / met paarden. 
Ik kon die dag ook helemaal niks meer hebben, nu nog steeds niet eigenlijk, ik heb nu nog steeds een brok in m'n keel en voel me klote. Ik dacht echt dat endurance iets voor mij en Roskur was... Maar nu heb ik alleen weer dat eeuwenlange gevoel dat ik mijn wereldpaardje Roskur uberhaupt niet waard ben...
susan schreef:Doet het weer niet op mijn mac... Fout geprogrammeerd, alleen voor windows machines. Heb wel windows mediaplayer, maar als in de link de start verkeerd geprogrammeerd staat wordt die niet geladen.op www.rtvhellendoorn.nl staat een erg leuk stuk over vandaag
) 
Heb ook van half 10 tot half 10 geslapen vannacht (paardjes moeten ook in de wei he) maar ben nog steeds best wel moe. Was dus best een slopende dag voor me. 
Ik was toen al een beetje moe geloof ik...
Maar dat kon ik me nog herinneren dat ze iets met Ilona (of blijkbaar Ilonka
) zei... Ik weet het niet meer zeker, maar ik heb haar of andere bokkers, behalve Merens, de dag erna niet meer gezien.
Altijd als ik iets (te) graag wil, dan mislukt het, ik HAAT dat.
En als ik iets niet verwacht dan gebeurt het ineens (zoals vorige week op die samengestelde wedstrijd).

). Maar 35 km is wel best ver. Katwijk lijkt mij super maar m'n paps vind het waarschijnlijk te ver (hij is nog tot 25 september in IJsland, dus vandaar) en Lyngvi heeft geloof ik een peesblessure gehad, dus dat strandzand kan dan miss slecht zijn ofzo. Tja, het hangt van mijn kant dus van Heleen af, voornamelijk... Alhoewel we ook nu merkten dat dat nog best een probleem kon zijn, als Lyng niet was afgekeurd, wat dan? Nu zijn de ouders van Heleen gekomen omdat ze nog relatief dichtbij waren. Anders had Heleen moeten rijden, maar ze wilden me ook nog na een half uur keuren en dan stappend naar de finish laten rijden die laatste 12 km, mits hij weer goed in temperatuur en conditie zat. (wat ie wel zat na een half uur, hij stond al blij gras te vreten toen we nog maar net gediskwalificeerd waren. volgens een van de p/a mensen had ie het expres gedaan
.)