Ik zou er mee rijden; als je merkt dat je je te veel op je horloge gaat focussen, doe je 'm in je zak oid. Dan heb je niet steeds de neiging om erop te gaan kijken.
Ik heb vandaag Teteringen gereden. Super fijne rit gehad.Snelle rit en voorkeuring ging ook super. Helaas toch weer spanning op het einde,er reden er een paar voor me en de hartslag bleef hoog. Gekozen voor niet gelijk aanbieden en dat was maar goed ook. Durfde het pas aan na 8 minuten,door alle drukte bleef ze omhoog schieten. Daarna vlekkeloos door de keuring.Op naar 2 juli Etten Leur!
Fijn dat het goed ding ambre.. jammer van die drukte nog dat ze omhoog bleef gaan.
ik zou ook gewoon met rijden je hebt hem dus zou ik persoonlijk hem gebruiken ook.. geeft je ook een goed beeld van de hartslag in de wedstrijd.
Wij zijn nu pony weer aan het longeren donderdag gaan er ijzers op en kunnen we ook weer naar buiten. In de herstel periode van pony zelf niet stil gezeten. Ben nu voor mijn eigen conditie flinke stukken aan het wandelen met de hond en begonnen in het boek van ester groen. Echt een aanrader voor de beginnende endurance ruiter.
Ik hoop ook in etten leur weer te kunnen starten
JoycexEnya
Geplaatst: 28-05-16 15:50
Nou morgen is het zo ver. Impulsklasse endurance in Wateren, heb er heel veel zin in
Zo spulletjes pakken mis ik nog iets? Paspoort zadel hoofdstel cap helmcamera emmer voer water spons +zweetmes zweetdeken (bij slecht weer een regendeken) poetspullen contant geld eten en drinken voor mezelf hartslagmeter en sporthorloge.
Misschien dat jullie nog iets weten wat handig is maar vergeten op me lijstje te zetten
Gilbey
Geplaatst: 28-05-16 15:57
Paard??? dekje en singel, je zult niet de eerste zijn die dat vergeet
JoycexEnya
Geplaatst: 28-05-16 16:12
Gilbey schreef:
Paard??? dekje en singel, je zult niet de eerste zijn die dat vergeet
Dat zit bij mij allemaal aan me zadel vast haha maar zet het er bij indd zal je net zien dat vergeten
xxCYNNxx
Geplaatst: 28-05-16 16:16
o en niet zoals mij op mn eerste wedstrijd 5 min voor inladen erachter komen dat je de sleutel van je kast vergeten bent en de stalhouder je kast moet openbreken omdat AL je spullen in die kast liggen (er ligt dus nu ook een tweede sleutel op stal om die reden; mocht ik hem weer eens vergeten, dan is die sleutel er altijd nog)
enne succes morgen
En een goed gevulde hooinet (maar misschien tel je die gewoon onder voer mee)
en een zakje voor je vetkaart; als het gaat regenen.......
extra setje kleren zou om die reden ook geen overbodige luxe zijn...is niet dat je maar 20 min op je paard zit, dus stel je moet morgen de hele rit in de stromende regen; dan kun je daarna wat droogs aantrekken. Meen tenminste dat de weersvoorspellingen voor dit weekend slecht waren, hoewel het hier vandaag toch prima weer is.
Laatst bijgewerkt door xxCYNNxx op 28-05-16 16:26, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb morgen ook de endurance wateren! Paard vandaag lekker vrij en morgenochtend voor het eerst op de veewagen omdat we met meerdere paarden komen Joyce, hoelaat start jij? Misschien kan ik je nog tegen komen dan!
Je lijstje lijkt mij goed. Ik zelf heb zadeltassen voor de vet kaart maar een heuptasje etc. is wel aan te raden
Ga niet meedoen met endurance Ruinen paar dagen erna 2 toetsen. En aangezien ik vanaf komende week fulltime werk in plaats van parttime kan ik de tijd wel even goed gebruiken.
Vandaag hebben we het in Wateren in ieder geval droog gehouden Het is een mooie route, vlot te rijden, geen hele zware stukken, wel hier en daar wat plassen en een paar paden met hoogliggende boomwortels.
Wij zijn er morgen ook bij! Super veel zin in! Handig al die lijstjes. Heb eigenlijk alles wat ik altijd meeneem bij elkaar liggen. Kwestie van in de mand gooien en in de auto zetten Succes allemaal morgen!