Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Olympia schreef:Catherine komt op zondag in de Boktlounge op Horse Event wat vertellen over haar ervaringen tijdens deze derby. Misschien is het leuk als jullie wat vragen verzinnen die we haar die dag kunnen stellen en daar later een verslag over maken?
Delphi schreef:Chris, wat was eigenlijk het eerste dat je deed en dacht na jouw finish? Toch balen dat het er op zit of juist blij dat het erop zit en nog blijer dat je hem uit hebt kunnen rijden?
Blijf je dan lang bij die finish 'hangen' of wordt je dan naar een ger gebracht of misschien wel een hotel (zag nu een plaatje van een mooi hotel op twitter) om uit te gaan rusten en te douchen?
Zo'n douche moet dan echt hemels zijn denk ik
Het lijkt mij ook zo gaaf! Maar ik zou denk ik zelf best bang zijn wilde paarden te treffen die me eraf zouden gooien .... ben niet zo'n waaghals meer
miekel92 schreef:Wow, dat ze zo vlak na elkaar over de finish kwamen, dat was spannend!
Ik ben erg benieuwd hoe het de rest nu vergaat.
Wordt je ook op de hoogte gebracht van dat er een winnaar is als je in de race zit?
Novalues schreef:Het eerste wat ik deed. Huilen. Van vermoeidheid. Ik zat er echt behoorlijk doorheen. Eigenlijk was ik het tegenovergestelde van Heather: zij was enorm blij en aan het lachen en mij moesten ze echt meesleuren en enthousiast maken. Maar.. ik wil daar deze week nog over schrijven, dus als je het niet erg vindt kom ik daar later nog op terug.
Finishcamp is eigenlijk een soort 'resort' in Mongolië. Je blijft daar tot iedereen binnen is. Bij ons was het zo dat er een hoop moderne gers stonden met bedden zoals in een hotel. Daarnaast was er een soort gebouw dat diende als eetzaal. Daar konden we inderdaad uitrusten en douchen. (Dat was heel hard nodig haha). Er was alleen geen internet of bereik. Ik heb wel even gebeld met mijn familie toen ik heel even bereik had. Aan het begin van de derby lever je een tas af met spullen voor na de start, dus zo heb je dan ook schone kleding etc.
Over de douche: ik was echt verbaasd dat ik zo smerig was. Zag het niet meer zelf in de spiegel haha.