Nou nog niet helaas
maar misschien moet ik even geduld hebben, het is pas 3 dagen na de wedstrijd. Vanavond weer even kijken.. hoop echt dat het niks ergs is
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar misschien moet ik even geduld hebben, het is pas 3 dagen na de wedstrijd. Vanavond weer even kijken.. hoop echt dat het niks ergs is
marsyl schreef:Ja zou misschien ook nog kunnen.. zijn ze dan gevoelig met hoeven uitkrabben ook? Of kun je dat alleen voelen met zo'n viseertang?
Edit: in stap zie je er niks van trouwens..
marsyl schreef:Ja zou misschien ook nog kunnen.. zijn ze dan gevoelig met hoeven uitkrabben ook? Of kun je dat alleen voelen met zo'n viseertang?
Edit: in stap zie je er niks van trouwens..
ging met de dag beter! Ook inmiddels geslaagd voor een endurance dekje
toch een Burioni geworden, een ouder model Symphanova. Ben er erg blij mee 
billy3105 schreef:Stil hier? Niemand in epe gestart? Hier super trots op mijn trainingspony! 120 km met 16,4 en a/1 waardes op de finishbeste aanbiedtijden van het jaar, en laatste stukje super gemotiveerd! Wat wil je nog meer?

, vaak minder snel dan endurance. Ik vraag het hier, want er is niet echt een trec topic voor. Hilli schreef:Wat doe je normaal gesproken met het paard qua werk? Hoe stond ze erbij direct na de rit? Zijn er bij TREC ook veterinaire controles?
Zou het leuk vinden om na zo lang mee te lezen, ook mee te kunnen kletsen