Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Djilan schreef:We hebben bij 1 vd locaties ivm het groomen laatst getest om het sprinklersysteem plaatselijk aan te zetten. Dan worden de paarden (en helaas nu ook nog ruiters) standaard ergens gekoeld. Is nog niet optimaal dus we zijn het concept verder aan het uitwerken
susan schreef:na 5 km van hand veranderen ruud, heb weer niet opgelet bij de laatst ALV
LiSSy schreef:haha, loopt dit topic nog steeds?
fransje23 schreef:Ik heb vertrouw er niet op dat ze in november al sprinklerproof is...Wil iemand met een sprinklerproof-paard misschien met mij samen starten? Ik denk dat ze braver is met een paard die wat meer ervaren is in het indoor-gebeuren.
Westernfreak schreef:Dan bied ik me maar eens aan, als we dezelfde indoors starten natuurlijk...
Salty is redelijk sprinklerproof. Haar baasje alleen wat minder
Lielle schreef:En Salty smelt niet door de sprinklers?
Westernfreak schreef:Djilan schreef:We hebben bij 1 vd locaties ivm het groomen laatst getest om het sprinklersysteem plaatselijk aan te zetten. Dan worden de paarden (en helaas nu ook nog ruiters) standaard ergens gekoeld. Is nog niet optimaal dus we zijn het concept verder aan het uitwerken
Veel mannelijke grooms vinden dat vast wel interessant.![]()
Maar bij de oprichtingsvergadering is het idee van naast het paard meerennen voor een soort "Wet-shirt verkiezing" er niet doorgekomen. Ik ga er dus maar vanuit dat dit er ook niet doorkomt. Om nou indoor te rijden met regenkleding aan...dat is wel erg warm !
Ibbel schreef:Sprinklers vanuit de bakrand raken de ruiters niet - of hooguit de benen en dat is met goede chaps op te lossen (BB, waar ben je, klandizie voor je!)