Hier weer lekker aan de slag na een weekje vakantie. Het was fijn om weer even een paar dagen 'thuis' te zijn met de hele familie en nu weer vol motivatie en inspiratie om onze doelen te gaan halen
Tot nu toe al een fijne week, gister lekker een uurtje wezen stappen met een giga frisse Clara, vandaag een wat actiever rondje van uiteindelijk bijna 10 km in 1hr15. Ze voelde echt zo goed aan! Ze is heel fris op het moment omdat ze zo veel stil heeft gestaan, maar ze heeft al een paar weken niet meer gebokt. Vandaag ondanks dat ze echt een bommetje was en een paar noodstoppen toch even aangegaloppeerd, twee hele kleine stukjes kunnen galopperen en gewoon zó netjes aanspringen! Gewoon zachtjes been aanleggen, en hup daar ging ze in een super gecontroleerd handgalopje met d'r oortjes naar voren, wat een genot zeg!
Het was leuk, maar 30km ipv 20km rijden was echt te veel voor zowel mij als Roadie, dus voorlopig maar even bijkomen. Misschien dat ik in september nog naar het DFW ga 
En hopelijk ook niet de endurance kriebels verloren!
Op zulke dagen is er eigenlijk niks met haar te beginnen en is het gewoon goed vasthouden want ze draaft dan echt als een gek en staat elke paar 100 m wel weer een keer stil
) toch wel een 40 km klasse uitschrijft.... (zou in eerste instantie alleen 50 km uitschrijven) Pffff wat een twijfels weer zeg. Zou zo fijn zijn om ons debuut zo dichtbij huis te rijden zodat je gewoon 's ochtends van huis weg kan gaan zonder ergens te hoeven overnachten. Aan de andere kant weet ik niet of we er klaar voor zijn. Ik kan tot eind april nog inschrijven dus ik denk gewoon lekker door blijven rijden en zo laat mogelijk bedenken of we het doen of niet. T is zo balen dat er daarna tot eind juli geen wedstrijden bij ons in de buurt zijn, en ik heb echt een beetje wedstrijdkriebels onderhand
Ik kan altijd nog alleen de 1e loop rijden