idefix4 schreef:Ja, ik verheug me op een clinic. Zijn de data ook al bekend? Groomen wil ik ook nog wel een keer doen. Voor nu laat ik het vrijwilligen even over me heen komen.
http://www.mendurancedfw.nl/trainingsweekend.html
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
idefix4 schreef:Ja, ik verheug me op een clinic. Zijn de data ook al bekend? Groomen wil ik ook nog wel een keer doen. Voor nu laat ik het vrijwilligen even over me heen komen.
!

Karrimh schreef:zaterdag 26 maart endurance in Bierbeek met 2 paarden: zelf rijd ik Sera op de 60km en Lotte Adami klasse I
zondag 27 maart KWB I met 3 paarden: Femke rijdt super shet Dinky Toy en wie Lotte en ik rijden? hoogst waarschijnlijk Lotte op LHT Khariton en ik op AF Mask
ook wij kunnen niet wachten
griebels schreef:Karrimh schreef:zaterdag 26 maart endurance in Bierbeek met 2 paarden: zelf rijd ik Sera op de 60km en Lotte Adami klasse I
zondag 27 maart KWB I met 3 paarden: Femke rijdt super shet Dinky Toy en wie Lotte en ik rijden? hoogst waarschijnlijk Lotte op LHT Khariton en ik op AF Mask
Ik dacht dat jij samen met mij zou groomen in KWB??
Of moet ik naar Bierbeek?
) griebels schreef:Karrimh schreef:zaterdag 26 maart endurance in Bierbeek met 2 paarden: zelf rijd ik Sera op de 60km en Lotte Adami klasse I
Ik dacht dat jij samen met mij zou groomen in KWB??
Of moet ik naar Bierbeek?
biancavos schreef:in de zomer zijn er nu ook wel erg weinig wedstrijden, 19 juni renkum
dan 5/6 aug uddel daar is alleen geen klasse 1 (en voor mij ook lastig om dan vervoer te regelen)
en dan pas 21 aug kwb, als je klasse 1 start heb je dus een flink gat.
Karrimh schreef:ja, zou eerst een CEN worden toen een kwam de CEI erbij en nu is hij in zijn geheel afgelast door familie omstandigheden. bijzonder jammer, want vond/vind het altijd een enorm leuke wedstrijd.

)