Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Napie schreef:, want volgens de aspirant jurylid moet er per koppaard 1 groom zijn dus heb ik er twee op de wagen nodig. Pardon?
ik heb jou iig niet van start zien gaan. En aangezien je daar al met 1 groom aankwam had ik zoiets van, zal welgoedgekeurd zijn bij de start door mijn collega. Overigens staat het wel zo in het reglement hoor. Maar dat is dus een schrijffout want het moet per koppel paarden 1 groom zijn. Zeker bij pony's is 1 groom meer dat genoeg.
Napie schreef:Tja, dan ga je dus in galop op de finish af en mijn groom kon ook niet meer naast de kar lopen. Vervolgens nog maar 200 meter om te stappen.
Op ademhaling na een minuut of drie aangeboden. Helaas 80 voor beide pony's dus 15 minuten wachten.
) en bij de PA mag je er dus gewoon naast lopen als groom en alvast vooruit koelen (merk dat veel menners geen grooms langs de route hebben trouwens).
En top gereden in een toch wel zwaar parcours!! mazzeltje schreef:En het móet me echt even van het hart hóe trots ik op Jip ben!
We zaten is het groepje achter de koploper die echt heel hard gereden heeft.
ik reed samen met Jeanne Liinnewever, Donna Oudshoorn en Mandy Bertens en het ging echt zó fantastisch. Ik zweef echt op mijn roze wolk!
Wat was Jip in haar hum vandaag, echt zó fijn te rijden!
HF voorkeuring 28, vetgate na zadel er afhalen 52, finish 48 en nakeuring ook 48, Verder locomotie 3 keer een A, ze heeft super gegeten en na de wedstrijd ook heel veel gedronken.
Ik heb geen idee hoeveelste we geworden zijn. Maar we kwamen in de prijzen niet voor iig!
We hebben ook wel boven de zg ideale snelheid gereden, was ook het plan. KWB moest een training zijn voor Fischerhude!
heleenxx schreef:Super allemaal dus! Iederen heeft fijn gereden![]()
Ik ook, mijn paard liep erg goed!
Bij de PA kwamen we binnen op 48, bij de finish was ik zo stom om hem pas na 1 minuut aan te bieden, toen had hij 44. Dat kostte me een punt en dus mijn plaatsing.
We hadden een snelheid van 11,40, terwijl ik bij de PA nog 10 min. op de herkeuring van het paard van mijn man heb moeten wachten.
Ik ben erg trots op mijn paard, hij heeft het supergoed gedaan. Het terrein was mooi, de paden, het weer en organisatie goed. Toppie!
) Terug gegaan en op advies van de studenten uit gespoelt en gekoelt onder de waterslang.
, altijd fijn als net voor je endurance je paard er precies op gaat staan, omdat
Vippie schreef:Napie schreef:, want volgens de aspirant jurylid moet er per koppaard 1 groom zijn dus heb ik er twee op de wagen nodig. Pardon?
Dat kan niet want dat was ik en ik stond bij de PAik heb jou iig niet van start zien gaan. En aangezien je daar al met 1 groom aankwam had ik zoiets van, zal welgoedgekeurd zijn bij de start door mijn collega. Overigens staat het wel zo in het reglement hoor. Maar dat is dus een schrijffout want het moet per koppel paarden 1 groom zijn. Zeker bij pony's is 1 groom meer dat genoeg.
Dit wordt ook gecommuniceerd naar de overige juryleden dus daar heb je volgende wedstrijden geen last meer vanNapie schreef:Tja, dan ga je dus in galop op de finish af en mijn groom kon ook niet meer naast de kar lopen. Vervolgens nog maar 200 meter om te stappen.
Op ademhaling na een minuut of drie aangeboden. Helaas 80 voor beide pony's dus 15 minuten wachten.
PA is geen finish (finish is op het hoofdterein en kom je van een verharde weg af en moet je groom idd op de kar zijn als je over die lijn gaat. Dus 1 meter ervoor erop, en er daarna meteen weer af) en bij de PA mag je er dus gewoon naast lopen als groom en alvast vooruit koelen (merk dat veel menners geen grooms langs de route hebben trouwens).
Ik vond het iig een superleuk spannetje wat je hebtEn top gereden in een toch wel zwaar parcours!!
oortjes constant naar voren, heb met een losse teugel de hele rit kunnen uitlopen met haar. Ik had geen hartslagmeter dus heb steeds tegelijk aangeboden met degene met wie ik was. Achteraf had ik al sneller aan kunnen bieden, maar who cares 

)

Sjolvir schreef:Weer opgestapt, aldaar gezellig stuk opgereden met wat andere ruiters (Rhona, Revenge en Mzuri), waarvan er 1 uiteindelijk ook weer door reed (Mzuri).
voor de fjord waarmee ik mee heb gereden, viv zet de foto's op http://www.fjordenwereld.nl, pic's plaza.
maar met mijn knie gaat het super, ik voel helemaal niets
op naar Fischerhude 120km