Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Echt een superdeal gekregen. En, ik krijg weer een verse Endurancebroek (h8uidige vertoond wat gaatjes..) Fijne sponsor
Mayo schreef:Koelen en drinken zijn verschillende dingen. Koelen brengt de hartslag sneller naar beneden. Drinken is altijd nodig, maar zoveel te warmer het is, zoveel te belangrijker is drinken - EN koelen. Mijn paardje begint alweer een wintervacht te maken (in juli al!) en ik ben dus minder blij met het warme weer wat voorspeld wordt. Helaas pindakaas, ik zal dus toch ergens voor de p/a en de finish water over haar hals moeten storten, ik heb alleen geen groom...Zal het nodig zijn om de paarden extra te koelen met water? Naast het normale drinken?
Ik heb daar nl nog geen ervaring mee

) ook extra 1,5L flessen water voor het koelen meegeven, een stuk of 6 is dat genoeg?
Leuk 

Ga zo dus kappen. Ik ben vet zenuwachtig of m'n paspoort wel in orde is, volgens de DA hoefde al die andere zooi niet worden ingevuld dus daar hoop ik op, het is niet dat ik hem niet vertrouw maar het is nog zo leegjes.
Of datter iets mis is met de voorkeuring... Nee hoor ik ben geen zenuwpees.
Als er een huilend meisje rondwandelt, dan weet je wie het is en wat er is gebeurd...
Karin schreef:Op de onderstaande foto heb ik 'm aan. Je kunt ze in allerlei kleurtjes kopen, meestal met een andersgekleurde streep aan de zijkant. En ze hebben geen sluiting, er zit elastiek in de taille. Ze zijn er in katoen en lycra, en volgens mij alleen van het merk Carousel.
[image]