Zou jij mij tegen die tijd even willen PBen of via FB een berichtje willen sturen hoe jij dat gaat aanpakken, ik ga namelijk in dezelfde situatie zitten en ben wel benieuwd hoe jij dat gaat doen.

Plannen is moeilijk: vol goede moed begonnen, in januari samen met Doenja zware valpartij gemaakt, daar nog eens de lange winterperiode achteraan niet kunnen trainen, Bierbeek zou onze eerste wedstrijd worden afgezegd ze was onhandelbaar, week voor Renesse bood iemand met Horsmans ship opleiding hulp aan, dit ging dus helemaal mis. kon nog niet meer opstappen, mijn zoon heeft er toen 4 dagen aangepakt op goed geluk naar Renesse gegaan hadden hotel en stalling voor onze paarden al geregeld.
In Renesse met Femke gestart Doenja heeft toen op het strand gelopen zodat ik zelfs de laatste afslag voor bij ben gereden, gelukkig stond Femke op het strand te roepen. Daarna in de heuvels getraind ook ritten van langer als 40km voor Banholt dit zou onze eerste klasse 2 wedstrijd worden, met als resultaat een 2de plaats.
Minder getraind als in 2012 voor mijn gevoel ook minder wedstrijden gereden als in 2012 wel langere wedstrijden.
Doenja in 3 wedstrijden klasse 3 gerechtigd gereden, heb in Lanaken een 60 gereden (waren er 64) en heb toen voor mijzelf besloten om niet hoger tegaan en gewoon klasse 1 en 2 wedstrijden te rijden.
Als afsluiter met Alison Wilbertoord gereden ondanks een rustige afbouw had ze hier nog energie in overvloed de DA vond haar nog goed voor nog een ronde.
Wil hier alleen mee zeggen dat het vaak anders loopt als dat je gepland heb. Dus het is moeilijk te voorspellen hoe je trainingen zullen verlopen.
En trainen in de heuvels is ook anders als op vlak terrein.
Ps: zogauw als ik mijn exel trainningsbestand je klaar heb zal ik het mailen.
Mvg Marcel

. Ben niet zo van het vooruit plannen en heb mezelf ook een verplichte winterstop gegeven, dus volgend jaar januari wordt ik weer actief