kim345 schreef:Ik heb geen idee hoe ommen is, nog nooit gestart (A)
Ik ga wel KWB als eerste doen, en idd niet zo heel erg ver,
KWB ga ik ook weer starten heel erg mooi.
Ommen heb ik vorig jaar gedaan.
Ik vind het een mooie rit.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
GAM schreef:Misschien leuk om een keer samen te gaan trainen.
Ik maak elke week een rondje duinen om mijn km te maken, ik probeer wel elke week anders te rijden dat houd het leuk voor paardlief.
Maar dat is niet zo heel moeilijk in de duinen.
Ik wil minimaal 4 wedstrijden met goed uitrijden dit jaar!!
). kijk wel wanneer ik wel ga kijken, eerst kijken en dan in midden van seizoen een keertje meedoen is leuk zat. vera503 schreef:ik ga dit sijzoen ook proberen te startten met mijn paardje.
maar ze staat veel kreupel dus weet niet of het gaat lukken.
ik probeer in bergen op zoom te startten van 13juni tot 15juni.
hoop dat ik het haal met mijn sgat
Vippie schreef:vera503 schreef:ik ga dit sijzoen ook proberen te startten met mijn paardje.
maar ze staat veel kreupel dus weet niet of het gaat lukken.
ik probeer in bergen op zoom te startten van 13juni tot 15juni.
hoop dat ik het haal met mijn sgat
Eeehhhh welke tak van sport heb jij het over? Aangezien er geen endurance/mendurance is op die datum en al helemaal niet in bergen op zoom???
.
dat er geen sneeuw meer mag komen.
.
En nu zijn door een foutje de 2 resultaten van 2010 veel te laat opgestuurd naar de KNHS, ze gingen nog overleggen of die toch nog mee mogen tellen. Ik hoop het echt, anders moeten we echt weer van voren af aan beginnen.
En het zou toch leuk zijn om aan het eind van het seizoen een of twee keer de 40 mee te pikken, die je in België altijd hebt. Ideale overstapafstand.
Vippie schreef:Nou ik heb er voor mezelf 2 opstaan en voor paardlief 5 (2 endurance en 3 mendurance). Ik ga kootwijk en Leersum starten vooralsnog, misschien eind van het jaar nog een we zien wel. Voor de mendurance hebben we Wateren, Etten leur en Kootwijkerbroek in de planning.
Qua jureren heb ik me voor Wateren (endurance) en Holten opgegeven, even beetje rustig aan dit jaar.