Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

dadelijk is hij kwa conditie er helemaal niet klaar voor ofzo
als een gek paard in trailer gezet om te schuilen en daar afgezadeld. Wel mooie (gedeelde) 1ste plaats op de 60! Volgens mij ook het hardste van de dag gereden

om 13.22 gestart. Merkte al gelijk dat hij erg energiek was, had er de handen aan vol.. samen gereden met een vriend van mij, die was ook erg vrolijk dus we hadden er best een aardig tempo opzitten (voor onze begrippen dan he
)
ondanks wat gehinnik en vol in de regen.. bij nakeuring ook alles goed en hartslag 40
al met al erg trots!! Hij heeft het super gedaan
ik was wel echt enorm natgeregent maar ach 

ik heb na de prijsuitreiking alleen de veterinaire kaarten gehaald en ben toen gelijk naar huis gegaan omdat ik het koud had.. maar ik ben toch wel benieuwd wat de uitslag was
marsyl schreef:Heeft er iemand toevallig een idee waar of wanneer de uitslagen online komen van Ysselsteyn?ik heb na de prijsuitreiking alleen de veterinaire kaarten gehaald en ben toen gelijk naar huis gegaan omdat ik het koud had.. maar ik ben toch wel benieuwd wat de uitslag was
ben toch beter geeindigd dan ik had verwacht
Ethelate schreef:Is er iets gewijzigd qua maximale snelheid in Klasse 1? Want ik zie dat nr4 gemiddeld 13,1382km/u heeft gereden.
Ik dacht dat het max. 13,0km/u was?
Lein_ schreef:Ethelate schreef:Is er iets gewijzigd qua maximale snelheid in Klasse 1? Want ik zie dat nr4 gemiddeld 13,1382km/u heeft gereden.
Ik dacht dat het max. 13,0km/u was?
Jep, sinds vorig jaar is dit veranderd.
Het gaat erom dat de winnaar het dichtste bij 13 km/uur zit. Dus dat mag ook iets erboven zijn, maximaal 14 km/uur. Dit onder andere om “tijd rekken” te voorkomen en gewoon WP toe te kennen boven de 13 km/uur.

. Als alles zo goed gaat als het blijft gaan dan heb ik toch wel de hoop dat we aan het einde van het seizoen een klasse 1 kunnen proberen
. Ik ben nu al zenuwachtig voor die keuring