Jorie schreef:Karin schreef:In Ommen heeft de organisatie heel sportief de fout erkend. Sjit heppens.
En ik heb geen meter fout gereden in Ommen.....Aangezien mijn paarden al die extra km's niet aankunnen controleer ik eerst 800x iets voordat ik er zeker van ben dat ik op de goede weg zit. Zo heb ik bij de starters van klasse 1 nog even goed nagevraagt welke kant ik op moest na de vet-gate. Dus dat daar iets ontbrak heb ik gemist.....
Niets is minder waar. Jij bent goed gereden omdat ik voor jou vertrok (in rengalop toch???
) en een tijdje met de organisatie heb staan kijken naar de kaart en denken, om er vervolgens achter te komen dat er lintjes ontbraken.Er hingen namelijk alleen witte lintjes, terwijl wij rechtsaf moesten.
Na mijn vertrek zijn jullie dus verder allemaal goed gestuurd, dankzij het snelle optreden van oa Nienke en Annalyn die daar bij het tafeltje zaten en erg hulpvaardig waren.
Sorry hoor, maar kon dit even niet slikken...

Aangezien mijn paarden al die extra km's niet aankunnen controleer ik eerst 800x iets voordat ik er zeker van ben dat ik op de goede weg zit. Zo heb ik bij de starters van klasse 1 nog even goed nagevraagt welke kant ik op moest na de vet-gate. Dus dat daar iets ontbrak heb ik gemist..... 
Omar krijgt gewoon een 5 granen mix van Haven, Kentucky Lite E, 4x daags een halve kg. Hij is destijds een aantal keer homeopatisch behandeld voor zijn nieren/darmen. Homeopatisch voer heb ik ook nog nooit van gehoord