Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wennie schreef:Ik heb al een mail gestuurd.
Voor de mensen die vrezen voor het welzijn van het paard; volgende week dinsdag heb ik een curcus trailerladen van Petra Vlasblom.
Vraag maar naar het verhaal achter haar paardje 2moons
Werkelijk fantastisch

Frank schreef:Reijer schreef:Ja, die van mij had ook bij de finish een te hoge hartslag: 80 maar na 10 minuten was hij gelukkig alweer 57.
80 was dus een populaire hartslag..
Soul had ook 80 en was na tien minuten weer perfect.
Er was iemand, zal geen naam noemen, die ook te hoog binnen kwam maar waarbij de ass. vet. even later weer ging meten. En ja hoor, hartslag goedGeen tien minuten, direct goedgekeurd.
Hier gaan we dus protest tegen indienen.

Kido schreef:Frank schreef:
Er was iemand, zal geen naam noemen, die ook te hoog binnen kwam maar waarbij de ass. vet. even later weer ging meten. En ja hoor, hartslag goedGeen tien minuten, direct goedgekeurd.
Dis niet helemaal fair ben benieuwd hoe het afloopt
Frank schreef:Reijer schreef:Ja, die van mij had ook bij de finish een te hoge hartslag: 80 maar na 10 minuten was hij gelukkig alweer 57.
80 was dus een populaire hartslag..
Soul had ook 80 en was na tien minuten weer perfect.
Fareeh schreef:Is iedereen trouwens van plan volgend jaar weer te gaan?

wie weet....
AnneOmie schreef:
Voor een klasse I vond ik het echt een heerlijke wedstrijd en Omar en ik hebben echt genoten van het strand en ook in de duinen. Ik merkte wel dat zijn persoonlijke voorkeur toch meer in de bossen ligt want in de duinen kreeg hij opeens veel meer looplust. Op het strand is er te veel te zien en hij is erg kijkerig op mensen, die je in de duinen/bossen niet zoveel tegenkomt.
Maar ondanks dat doe ik volgend jaar denk ik toch weer mee
.
). 
. 
pjotrg schreef:Tsja, het is voor mij ook wel lekker in de buurt en lekker vertrouwd op het strand.
Ik ga volgens jaar aan het begin van het seizoen zeker ook wat bosrijke wedstrijden proberen.
Ik heb trouwens een plannetje voor een soort privé "endurance" rit. Ik wil een "rondje" Den Haag doen, waarschijnlijk in het voorjaar. Ik noem dat The Urban Endurance (en ga niet op snelheid).
Route: Starten bij mij op stal in Stompwijk, dan via het Buytenpark en het Westerpark en het Baleibos (allen Zoetermeer), naar de Dobbeplas (Nootdorp), dan naar de Deftsehout (Delft), Wilhelminapark, en dan via via naar Madesteijn, door naar het strand bij Kijkduin, dan naar Meijendel en van daar uit via Wassenaar weer naar Stompwijk.
Ik ben momenteel aan het kijken wat dan de beste route is. Ik schat dat dat totaal zo'n 60 km is!
Ik ben gisteren als test al effe onder de man vanuit Stompwijk een bakkie wezen doen bij Hyppisch Centrum Nootdorp
Iemand suggesties qua route en wie wil er meedoen?
).
pjotrg schreef:Ik sta bij Stal van Rijn en dat is zo ongeveer ín de Vlietlanden