ThaGirl schreef:dat zijn dan bij 25 km ongeveer 156 rondjes!
Is het maar zo kort??? Ik rekende op 60 km!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ThaGirl schreef:dat zijn dan bij 25 km ongeveer 156 rondjes!
fransje23 schreef:Zondag aanstaande, start is om 15:00!ArwenLune schreef:wanneer is de eerste wedstrijd zeiden jullie? Ik zie het ook wel zitten...
Ik wil ook wel weten wanneer de eerste indoorwedstrijd is. Start in indoor nog even klasse 1 als voorbereiding op de klasse 2 outdoor.
Kan mijn paard ook mooi wennen aan een binnenbak, rondjes genoeg......
Met z'n allen door dat kleine doorgangetje wordt niks. Of buiten om, maar dan is het geen echte indoor meer
Westernfreak schreef:Ik wacht tot er een indoor dichter bij is. Holten bijvoorbeeld, of eentje in het Noorden van het land.
IKbenEllen schreef:ThaGirl schreef:dat zijn dan bij 25 km ongeveer 156 rondjes!
Is het maar zo kort??? Ik rekende op 60 km!
Ibbel schreef:ArwenLune schreef:wanneer is de eerste wedstrijd zeiden jullie? Ik zie het ook wel zitten...
As zondag in Kootwijk.
geweldig! Ik wil ook mee doen! Ben dat geglibber-help plassen-glibber-wow windstoot-help bermkabouter-noodstop=geel blaadje op mijn pad-enge vogeltjes en onzichtbare boskabouters-heen en weer gespring zat!
Lijkt me heerlijk relaxed zo'n indoor-endurance! *ligt in een deuk*
SplashIsLief schreef:Ibbel schreef:As zondag in Kootwijk.
Kun je je nog opgeven?

Gelukkig viel mijn eurocentje al snel na een paar humoristische reacties en kon ik meegenieten van jullie creatieve uitspattingen.
Waarom organiseren jullie niet eens zo'n indoorwedstrijdje? Frank schreef:De eerste indoorendurance is vandaag geweest!
Alle deelnemers zijn weer een beetje aan het thuis komen.
Opkomst was redelijk, 16 man/vrouw. Was goed te doen in de niet al te grote bak!
Sim0ne schreef:... maar waar blijven de uitslagen?
Ibbel schreef:Sim0ne schreef:... maar waar blijven de uitslagen?
Wij waren het eerst thuis, hebben wij dan gewonnen?