Ik kan helaas niet meerijden in Ermelo, wilde eigenlijk de 60km starten maar ik ben een beetje blutjes

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
S_imonee schreef:Wat apart nessa! Mijn oude paard deed dat ook wel eens, maar dan kreeg ik haar dan wel weer terug. Hopelijk doet ze het niet weer.
Ik rijd Ermelo ook. Wij starten om 10.18. Ik heb al met een andere bokker afgesproken om te meeten!
Ik heb er super veel zin in.
Zondag in Ommen ging ook goed, helaas waren we 40 seconden te vroeg binnen. Maar dat mag de pret niet drukken, we hebben een super fijne en gezellige rit gehad!
Nessa schreef:Ze schrok ook niet, ze ging gewoon...![]()
Hopelijk blijft het bij mij ook bij 1 keer, heb haar ook nog niet zo lang
Heb vandaag maar weer bit erin gedaan en gaan longeren (nog even niet erop, ivm de hersenschudding).
Gelijk maar mijn hartslagmeter getest, en die werktEcht keileuk!
Ik ben er zondag bij de finish als vrijwilliger! Ik zal je dus zeker weten wel zien, maar weet niet of ik je ga herkennen
S_imonee schreef:Welk nummer had je Unseen? Dan heb ik je vast wel gespot vandaag hihi.
xxVon welk nummer had jij? Ik heb je niet gezien, denk ik
Leuke dag gehad als vrijwilliger Nessa? Wij hebben elkaar vast wel gezien bij de finish![]()
De rit ging wel lekker, alleen zijn we weer te vroeg binnen gekomen. We hebben op de hei nog even genoten van een heerlijk galopje. Ik denk dat die ons de das om gedaan heeft, we liepen zo lekker op schema hahaha.
S_imonee schreef:Welk nummer had je Unseen? Dan heb ik je vast wel gespot vandaag hihi.